۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

شناسایی ۵۷۸۴ بیمار جدید کرونایی در کشور

شناسایی ۵۷۸۴ بیمار جدید کرونایی در کشور
وزارت بهداشت از شناسایی ۵۷۸۴ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور و فوت ۱۰۰ بیمار در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر : ۵۷۶۵۵۱

تاکنون ۵۶ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۷۹ نفر دُز اول، ۴۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۴۳ نفر دُز دوم و ۷۰۵ هزار و ۱۹۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۱ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۱۸ دُز رسید.

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ در شبانه روز گذشته ۳۹۱ هزار و ۸۸۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۵۵۹ نفر رسید؛ بنابراین گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۷۳۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۷۵۹ هزار و ۳۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۴۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۳۷ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۶۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.