۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

ماجرا‌ی ادامه دار قطع شبانه برق در تهران

معاون توزیع و هماهنگی توانیر با اشاره به قطع برق در برخی از نقاط تهران به خصوص در شب توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر : ۵۷۶۳۷۶

غلامعلی رخشانی مهر معاون توزیع و هماهنگی توانیر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطع برق در برخی از شهر‌ها به  خصوص تهران گفت: قطع برق به دلیل کمبود یا قطعی گاز صحت ندارد.

ماجرا‌ی ادامه دار قطع شبانه برق در تهران

او ادامه داد: ممکن است قطع شدن برق به دلیل حادثه یا برخورد اتومبیلی با تیر چراغ برق و یا غیره باشد که این اتفاق نه تنها در تهران بلکه در تمامی کشور‌های جهان مرسوم است.

معاون توزیع و هماهنگی توانیر اضافه کرد: در حال حاضر ما کمبود سوختی در نیروگاه‌ها نداریم که بخواهد برقی از مناطق کشور قطع شود، به طور کلی سوخت رسانی طبق روال عادی در حال جریان است و نگرانی مبنی بر کاهش منابع سوختی نیروگاهی در کشور نداریم.

رخشانی مهر گفت: با تمام توان و با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله شرکت ملی گاز در صدد هستیم با تامین مناسب سوخت نیروگاه‌ها مشکل قطعی برق زمستان سال گذشته تکرار نشود، اما مصرف بالای سوخت در کشور یکی از موانع اصلی تحقق این وعده است.

این در حالی است که محسن طرزطلب مدیر عامل شرکت برق حرارتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به قطع برق در زمستان امسال، تصریح کرد: از اکنون نمی‌توان این مسئله را پیش بینی کرد، نگرانی‌هایی وجود دارد، در حال رصد شرایط هستیم، اما برآورد ما بر این است که مشکلی در این حوزه به وجود نیاید.