۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

توزیع و برپایی ۱۶۳۵ چادر در میان زلزله‌زدگان/ توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته

توزیع و برپایی ۱۶۳۵ چادر در میان زلزله‌زدگان/ توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته
همتی با اشاره به این که اسکان اضطراری زلزله زدگان هرمزگانی آغاز شده است، از توزیع و برپایی ۱۶۳۵ چادر در شهر‌های مختلف این استان خبر داد.
کد خبر : ۵۷۶۲۶۲

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقلام توزیع شده و خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان هرمزگانی گفت: هماهنگی جهت تجهیز اماکن عمومی و ورزشگاه‌ها برای اسکان اضطراری با مدیریت بحران استانداری نخستین اقدامی بود که در راستای اسکان اضطراری روز گذشته انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی افزود: آغاز توزیع اقلام زیستی برای اسکان اضطراری خانوار‌های روستایی و استقرار خانوار‌های بخش فین در اماکن عمومی نیز با بهره گیری از نیرو‌های هلال احمر همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود تا همه زلزله زدگان تحت پوشش قرار گیرند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: از صبح امروز نیز توزیع بسته‌های غذایی در بین آسیب دیدگان آغاز شد و تا این لحظه ۱۱۲ محموله غذایی ۷۲ ساعته در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است و توزیع این بسته‌های غذایی نیز تداوم دارد.

همتی ادامه داد: چادر‌ها و بسته‌های غذایی در گیشان غربی، آب شیرین، ذرتو بالا و پایین، چلو، گهره، قطب آباد، قره چاه، سرزه، رضوان، فین، رودشور، چاه کل، دره گز و بندرعباس توزیع شده است و سایر نقاطی که به بسته‌های غذایی و اسکان اضطراری نیاز دارند نیز شناسایی شده است و تمامی نیازمندی آن‌ها تامین خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص اسکان اضطراری زلزله زدگان هرمزگانی توضیح داد: تا ظهر روز دوشنبه، ۱۶۳۵ چادر در مناطق زلزله‌زده توزیع شده که از این تعداد، ۲۲۲ چادر در محل‌های ایمن برپا شده است تا شهروندان بتوانند در آرامش کامل روز‌های آتی را سپری کنند.