۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

حاجی‌زاده در مراسم سالگرد شهید تهرانی مقدم: رژیم صهیونیستی بهانه دست ما بدهد نابود می‌شود

حاجی‌زاده در مراسم سالگرد شهید تهرانی مقدم: رژیم صهیونیستی بهانه دست ما بدهد نابود می‌شود
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سال‌ها دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی تلاش کردند و اجازه واردات به ما نمی‌دادند که البته به نتیجه نرسیدند.
کد خبر : ۵۷۵۹۷۲

سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای نیروی هوافضای سپاه، اظهار کرد: امروز امنیت کشور مثال زدنی است و لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم به اندازه کافی دشمنان می‌گویند که امروز بیایید راجع به موشک مذاکره کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  وی با بیان اینکه پهپاد‌های جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند این‌ها را باید محدود کنیم، افزود: البته سال‌ها دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی تلاش کردند و در واقع اجازه واردات به ما نمی‌دادند که البته به نتیجه نرسیدند.

سردار حاجی‌زاده گفت: قدرتی که امروز فراهم شده است نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی مثل شهید طهرانی مقدم است یعنی شهید مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که مسیر موفقیت است. این الگو فقط مختص کار نظامی و امنیتی و دفاعی نیست، این الگو و روش در حوزه فرهنگ، اقتصاد، سیاست و در هر جایی مورد استفاده است که اگر از آن استفاده کنیم به طور قطع موفق خواهیم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: امروز روزی است که نیاز داریم از این روش‌ها و الگو‌ها به ویژه در حوزه اقتصاد که عقب افتادگی داریم و مردم تحت فشار هستند، استفاده کنیم و بتوانیم سد فناوری‌های حوزه غیرنظامی را در زمینه‌های صنایع مختلف بشکنیم و این شدنی است.

وی عنوان کرد: امروز به لطف خدا در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی به نقاط خوبی رسیده‌ایم و در سایه این امنیت باید در بقیه حوزه‌ها فعال شویم و یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها رژیمی در دنیا است که درباره بقاء و ادامه موجودیت خود صحبت می‌کند، گفت: رژیمی که راجع به موجودیت خود صحبت می‌کند این محکوم به نابودی است و چنین رژیمی نمی‌تواند درباره کشور دیگری صحبت کند و تهدیداتی که هم می‌کند بیشتر مصرف داخلی برای خودشان دارد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات رژیم صهیونسیتی می‌دانند که آن‌ها می‌توانند آغاز کننده باشند، ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی رژیم صهیونسیتی است و اگر بهانه‌ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آن‌ها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.