۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

واکنش پلیس به حرکات پر خطر یک موتورسوار در پایتخت

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حرکات پرخطر یک موتور سوار واکنش نشان داد.
کد خبر : ۵۷۵۹۱۱

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که نشان از حرکات مخاطره آمیز و رفتار‌های پر خطر موتورسواران و رانندگان است واکنش نشان داد.

واکنش پلیس به حرکات پر خطر یک موتورسوار در پایتخت

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: نه تنها دوربین‌های نظارتی پلیس و همکاران من در سطح معابر بزرگراهی، بلکه تیم فضای مجازی پلیس راهور در طول شبانه روز رفتار‌های پر خطر رانندگان و موتورسواران را که با حرکات نمایشی به دنبال جذب فالور در فضای مجازی هستند را رصد و ضمن فراخوان آن‌ها با اعمال قانون، توقیف و اخذ تعهد و در صورت نیاز به مراجع قضایی نیز معرفی می‌نماید.

سردار حمیدی به موتورسیکلت سوارانی که مانند ویدئوی منتشر شده اخیر دنبال تخلیه هیجان و انجام حرکات آکروباتیک در بزرگراه هستند توصیه کرد که اولا خود شان را دست مایه شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند چرا که پلاک موتورسیکلت آن‌ها توسط دوربین‌های نظارتی پلیس رصد می‌شود و ثانیا در صورت نیاز به این نوع از حرکات برای نمایش توانمندی و خلاقیت شان به پیست‌های موتورسواری و مراکز مجاز مراجعه نمایند.

ضمنا اگر متخلفان برای جان و مال خود ارزش قائل نیستند، جان و مال مردم برای پلیس اهمیت دارد و پلیس با تمام ظرفیت با این تخلفات برخورد می‌نماید.

قابل ذکر است ویدئو منتشر شده چند روز پیش از یک موتورسوار در بزرگراه امام علی (ع) نیز توسط دوربین‌های نظارتی و رصد فضای مجازی پلیس راهور تهران بزرگ رصد و ضبط گردید و اقدامات مقتضی جهت برخورد قانونی با راکب موتورسوار متخلف صورت گرفته است.