۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

درگیری و تیراندازی در مقابل شعبه پنج شورای حل اختلاف خوی

درگیری و تیراندازی در مقابل شعبه پنج شورای حل اختلاف خوی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی گفت: نزدیک ظهر امروز فردی که پرونده اختلاف خانوادگی داشته با استفاده از سلاح گرم در مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف شهرستان خوی اقدام به تیراندازی کرده و در این حادثه یک نفر خانم زخمی شده است.
کد خبر : ۵۷۵۶۵۲

سرهنگ جلیل موسوی با اشاره به حادثه امروز در مقابل شعبه ۵ حل اختلاف این شهرستان اظهار داشت: نزدیک ظهر امروز فردی که پرونده اختلاف خانوادگی داشته با استفاده از سلاح گرم در مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف شهرستان خوی اقدام به تیراندازی کرده و در این حادثه یک نفر خانم که همسر ضارب بوده زخمی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی گفت: موضوع این حادثه اختلاف خانوادگی بوده است و فردی که تیراندازی کرده، شناسایی شده و موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی نیز با اشاره به این حادثه تصریح کرد: در جریان حادثه تیراندازی مقابل یکی از شعب شورای اختلاف خوی یک نفر خانم که همسر ضارب بوده زخمی شده است و جراحت وکیل دادگستری در این حادثه تکذیب می‌شود.

حمید صمدزاده افزود: فرد ضارب که در جریان حادثه امروز مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف خوی بواسطه تیراندازی از سلاح گرم همسر خود را مورد هدف قرار داده بود متاسفانه از صحنه وقوع جرم متواری شده و تحت پیگرد قانونی می‌باشد.

وی از تشکیل پرونده کیفری علیه فرد هنجارشکن اجتماعی خبرداد و گفت: صیانت از امنیت و آسایش جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعا اشد مجازات قانونی در انتظار چنین اشخاصی خواهد بود.