۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

چهار فوتی در حادثه سقوط بالابر در میاندوآب

چهار فوتی در حادثه سقوط بالابر در میاندوآب
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: براثر سقوط بالابر در یک ساختمان در حال ساخت در میاندوآب چهار نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر : ۵۷۵۴۸۹

 رحیم ناظم فامیان اظهار داشت: براثر سقوط بالابر در یک ساختمان در حال ساخت در میاندوآب چهار نفر جان خود را از دست دادند.

️به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، وی گفت: ماموران ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی میاندوآب بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند حادثه در این مکان زمانی روی داده بود که چهار کارگر در حال جابجا کردن مصالح ساختمانی به وسیله بالابر بودند که سقوط ناگهانی بالابر در داخل چاهک آسانسور موجب شد یکی از این کارگران در دم جان خود را از دست بدهد.

ناظم فامیان با بیان اینکه تلاش امدادگران سازمان آتش‌نشانی برای احیای این فرد نتیجه بخش نبود افزود: در این حادثه فرد فوت شده تحویل مراجع انتظامی داده شد و مصدوم شدگان برای مداوا به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه حال مصدومان نیز وخیم گزارش شده بود گفت: متاستفانه ۳ نفر مصدوم هم بعد از انتقال به بیمارستان ساعاتی بعد جان خود را از دست دادند که علت این حادثه بی‌احتیاطی در عدم استفاده از کلاه ایمنی، حمل غیراصولی مصالح و بیشتر از ظرفیت بالابر بوده است.