۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
سرهنگ شیرانی:

برف و باران در اکثر محور‌ها/ پایان هفته به استان‌های شمالی سفر نکنید

برف و باران در اکثر محور‌ها/ پایان هفته به استان‌های شمالی سفر نکنید
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاد‌های کشور خصوصا در استان‌های شمالی کشور وجود ندارد.
کد خبر : ۵۷۵۴۱۹

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته بارش برف و باران در اکثر محور‌های استان‌های کشور پیش بینی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاد‌های کشور خصوصا در استان‌های شمالی کشور وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی افزود: بررسی تصادفات چند روز گذشته بیانگر افزایش تصادفات به علت عدم رعایت نکات ایمنی رانندگی در شرایط لغزندگی سطح جاده‌ها در هنگام بارندگی‌ها بوده است.

وی تاکید کرد: وقوع چندین فقره تصادف بصورت متوالی و با وضعیت جلو به عقب نشان از عدم آمادگی و آشنایی رانندگان برای رانندگی در شرایط بارندگی دارد، در چنین شرایطی رانندگان می‌بایستی با آگاهی قبلی از شرایط جوی راه اقدام به سفر و زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد پیش بینی کنند.

سرهنگ شیرانی گفت: رعایت بیشتر فاصله طولی با خودرو جلویی مطمئنا از وقوع بسیاری از تصادفات در شرایط بارندگی جلوگیری خواهد کرد. سرعت مجاز منقوش بر روی تابلو‌های سرعت جاده‌های برای شرایط عادی است و حتما می‌بایست در هنگام بارندگی از سرعت مطمئنه که کمتر از سرعت مجاز است استفاده شود.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز