۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

مرگ معمایی در کمپ ترک اعتیاد / ۳ مدیر کمپ بازداشت شدند!

مرگ معمایی در کمپ ترک اعتیاد / ۳ مدیر کمپ بازداشت شدند!
مرد افیونی در درگیری با مدیران یک کمپ ترک اعتیاد در اسلامشهر به کام مرگ فرو رفت.
کد خبر : ۵۷۵۳۰۳

 عصر ۲۵ شهریور ماه سالجاری مرد جوانی که در یک درگیری از هوش رفته بود به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد و با انتقال مرد ۴۵ ساله تیمی از ماموران پلیس تهران برای تحقیق پای در بیمارستان گذاشتند.

به گزارش رکنا، بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که مرد جوان که اعتیاد به مواد مخدر داشته در درگیری داخل کمپ ترک اعتیاد از سوی ۳ مدیر کمپ مورد کتک قرار گرفته و با بد شدن حالش به بیمارستان منتقل شده است.

تلاش پزشکان برای نجات جان مرد ۴۵ ساله به نام سعید ادامه داشت تا اینکه پس از ۵ روز مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای درگیری مرگبار به بازپرس ویژه قتل دادسرای اسلامشهر مخابره شد.

قتل مرد افیونی در کمپ ترک اعتیاد
با توجه به اینکه سعید در بیمارستان فیاض بخش به کام مرگ فرو رفته بود پرونده برای رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات را برای کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران صادر کرد.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ مسئولان کمپ ترک اعتیاد در منطقه اسلامشهر رفتند و از بیمارانی که در کمپ ترک اعتیاد بودند تحقیقات آغاز شد.

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند که سعید ابتدا با تعدادی از مددکاران کمپ بحث و مشاجره کرده که در ادامه ۳ مدیر کمپ ترک اعتیاد به سراغ سعید آمده و با وی درگیر شدند و مسئولان کمپ وقتی در این درگیری دیدند سعید حالش بد شده او را خیلی زود به بیمارستان منتقل کردند.

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت ۳ مدیر کمپ ترک اعتیاد را صادر کرد تا پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر علت مرگ سعید تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز