۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

اشتباه مرگبار کودک در سرکشیدن الکل ضدعفونی کننده به جای آب میوه!

اشتباه مرگبار کودک در سرکشیدن الکل ضدعفونی کننده به جای آب میوه!
قرار دادن ظرف الکل ضدعفونی کننده در نزدیکی کودک حادثه‌ای تلخ را رقم زد.
کد خبر : ۵۷۵۲۲۲

کودک ۴ ساله هندوستانی که اشتبا‌ها به جای آب میوه، الکل ضد عفونی کننده را سر کشیده بود جانش را از دست داد. این اتفاق روز جمعه در یکی از مناطق ایالت جنوبی تامیل نادو هند رخ داد. بنا به گزارش پلیس این کودک پس از خوردن این مایع الکل که متعلق به پدربزرگش بود دچار خفگی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  ظاهرا پدربزرگ ۶۲ ساله قربانی در حالی که نوه اش مشغول خوردن پفک بود او در اتاق دیگر تلویزیون تماشا می‌کرد. این کودک بر اثر غفلت پدربزرگ خود ناگهان ظرف الکل را برداشت و با بازکردن درب آن در حالی که خیال می‌کرد آب میوه است آن را سر کشید. هنگامی که این کودک دچار علائم خفگی شد پدربزرگ وی به کمکش شتافت و تلاش کرد تا جانش را نجات دهد. او بلافاصله مادر کودک را در جریان حادثه قرار داد و مادر کودک نیز که بسیار ترسیده بود شروع به فریاد کشیدن بر سر این پیرمرد کرد.

در ادامه این مرد نیز دچار حمله قلبی و بیهوش شد. سرانجام اعضای فامیل در محل حادثه حاضر شده و پدربزرگ و نوه اش را به بیمارستان منتقل کردند. پزشکان مرگ پیرمرد را بر اثر سکته قلبی اعلام و از خانواده قربانی خواستند تا کودک را به بیمارستان کالج پزشکی کریستین منتقل کنند. متاسفانه پزشکان این بیمارستان نیز موفق به نجات جان این کودک نشدند و مرگ او نیز مورد تایید قرار گرفت.