۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

فیروز کریمی بالاخره به ملاقات یک استقلالی می‌رود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در حالی امشب مقابل تیم سابقش روی نیمکت می‌نشیند که در دو دیدار قبلی مربیان استقلالی حریفانش را ملاقات نکرده بود.
کد خبر : ۵۷۵۰۱۳

تیم فوتبال تراکتور در حالی امشب در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خواهد بود که فصل گذشته اوضاع عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت و قرار بود امسال را با فراز کمالوند آغاز کند، اما سرانجام نیمکت مربیگری خود را به مربی کهنه‌کار فوتبال ایران، فیروز کریمی سپرد.

فیروز کریمی بالاخره به ملاقات یک استقلالی می‌رود!

تبریز‌ی‌ها در دو بازی اول خود در لیگ برتر، به مصاف دو تیمی رفتند که هدایت آن‌ها بر عهده دو سرمربی استقلالی است. هفته اول تراکتور در سیرجان به دیدار گل‌گهر رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سختی شکست خورد. امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر، به دلیل اظهارات تند و جنجالی خود پس از دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال، سه ماه از حضور روی نیمکت تیمش محروم است و در آن بازی از روی سکو‌ها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود.

در هفته دوم تراکتور در خانه میزبان صنعت نفت آبادان بود. کادر فنی این تیم هم کاملاً استقلالی است و علیرضا منصوریان به همراه محمد خرمگاه، حسین کاظمی و مجاهد خذیراوی نفتی‌ها را هدایت می‌کنند. نکته جالب در این دیدار باز هم به غیبت سرمربی استقلالی صنعت‌نفت برمی‌گردد. منصوریان به علت ابتلا به کرونا فعلاً قادر به همراهی تیمش نیست و در بازی مقابل تراکتور از راه دور بر کار شاگردانش نظارت داشت که البته با شکستی سنگین همراه بود.

در بازی امروز که سومین بازی فصل تراکتور است، فیروز کریمی سرانجام یک استقلالی را مقابل خود خواهد دید. فرهاد مجیدی که در استقلال مدتی شاگرد کریمی بوده است، امروز برای شکست دادن مربی سابق خود تلاش خواهد کرد. کاری که در هفته‌های پایانی لیگ بیستم هم موفق به انجام آن شده بود.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز