۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در پنجم آبان ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت.
کد خبر : ۵۷۴۷۹۳

شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۱۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در پنجم آبان ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶۹۲ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۸۲۷ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد فولاد، شنفت و نوری بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۳۵۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۲۱ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۳۹۸ واحدی قرار گرفت.

نماد فولاد، فملی و شاراک بیشترین تاثیر مثبت و شنفت، شبریز و امین تا به این لحظه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۵۳ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۲۴ واحدی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که از میان ۶۷۱ نماد، ۴۴ نماد در صف خرید و ۱۱۸ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه با رشد ۸ هزار و ۶۶۹ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۹۳ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۱۸ واحد بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۴۰۱ واحد گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و کگل بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۱۱۲ و تعداد نماد‌ها حاضر صف خرید به ۶۹ نماد رسید.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۳۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۸۰۲ واحدی قرار گرفت.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز