۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم/ تیم‌ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند

خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم/ تیم‌ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید تا هفته پنجم، ششم تیم‌ها از یکدیگر شناخت کامل ندارند.
کد خبر : ۵۷۴۷۴۸

 آلومینیوم اراک و فولاد فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف هم می‌روند. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هفته دوم شرایطی دارد که تیم فولاد خوزستان زخم خورده است و از بازی‌ای که باخته به اراک آمده است. من به بازیکنانم گفتم که نباید گول این باخت را بخوریم. فولادی‌ها با ویسی که من اعتقاد دارم ویژگی‌های خاص خودش را دارد، کار می‌کنند. هم‌چنین آن‌ها تیم خودشان را حفظ کردند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم و با نتیجه خوب برد خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، او افزود: آماده بازی هستیم و امیدواریم شرایط با ما همراه باشد تا اولین بازی خانگی‌مان را به خوبی پشت سر بگذاریم. من اعتقاد دارم تا هفته پنجم، ششم، تیم‌ها شناخت کامل از هم ندارند چرا که بازیکنان تغییر کرده و هنوز نحوه بازی‌شان جا نیفتاده است با این حال ما بازی فولاد را آنالیز کردیم و بازیکنان توجیه شده‌اند. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان گفت: تغییرات در تیم‌ها زیاد بوده است. دو بازیکن ما محروم و دو بازیکن مصدوم هستند. این تغییرات در اول فصل در همه تیم‌ها رخ می‌دهد تا شرایط درست شود. هر تیمی که باتجربه‌تر، منسجم‌تر و با ذهنیت خوب ادامه دهد، موفق است. امیدوارم بازیکنانم این موارد را رعایت کنند و با برد از زمین بازی خارج شوند.