۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
رئیس کمیسیون انرژی خبر داد:

ماموریت کمیسیون انرژی برای پیگیری مشکل پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت

ماموریت کمیسیون انرژی برای پیگیری مشکل پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیری‌ها در خصوص اتفاق رخ داده در سامانه هوشمند سوخت آغاز شده و رییس مجلس شورای اسلامی نیز ماموریت پیگیری این موضوع را به کمیسیون انرژی داده است.
کد خبر : ۵۷۴۷۲۷

 فریدون حسنوند در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش آمده در استفاده از کارت‌های سوخت، بیان کرد: عملیات هدفمندی بر روی جایگاه‌های سوخت انجام شده است که مسئولان مربوطه در حال رفع مشکل هستند. پس از بررسی‌های لازم از سوی مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی دقیق درباره اتفاق رخ داده انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: برخی شایعات در فضای مجازی درباره اینکه مشکل ایجاد مربوط به گرانی احتمالی حامل‌های سوخت است، مطرح شده که این موضوع کذب محض است و تکذیب می‌شود. مشکل اکثر پمپ بنزین‌ها رفع شده است و در ساعات آینده نیز مشکل به کلی برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بنده نیز به عنوان رئیس کمیسیون انرژی پیگیری‌هایی درباره اتفاق امروز داشتم و جلساتی نیز با مسئولان وزارت نفت و پالایش پخش داشتیم. رئیس مجلس نیز پیگیر اتفاق رخ داده است و به کمیسیون دستور پیگیری این موضوع را داده است.