۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

سازمان برنامه موظف به ارائه اصلاحات اقتصادی بودجه به مجلس شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که سازمان برنامه و بودجه موظف شد بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه دهد.
کد خبر : ۵۷۴۲۲۹

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسوین اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی درباره نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با سازمان برنامه و بودجه به خبرنگاران، گفت: در این نشست نقطه نظرات اعضای کمیسیون اقتصادی درباره اصلاح ساختار بودجه مطرح و بر ضرورت تحقق این مهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و شرایط اقتصادی کشور تاکید شد.

سازمان برنامه موظف به ارائه اصلاحات اقتصادی بودجه به مجلس شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان وی برنامه پیشنهادی، رئوس و الزامات اصلاح ساختار بودجه را ارائه کردند و به تشریح شاخص‌های اقتصادی کشور نیز پرداختند.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه در این نشست مقرر شد بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه ظرف یک هفته آینده توسط سازمان برنامه و بودجه به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شود، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد کمیته‌ای تحت عنوان «اصلاح ساختار بودجه» به زودی در کمیسیون اقتصادی تشکیل شود تا بررسی های لازم در این حوزه انجام شود.