۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

داستان شهادت علی لندی تبدیل به کتاب می‌شود

داستان شهادت علی لندی تبدیل به کتاب می‌شود
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تصمیم داریم کتاب داستان ماجرای شهادت علی لندی را به چند زبان منتشر کنیم.
کد خبر : ۵۷۳۸۶۵

مهدی علی‌ اکبرزاده در دیدار با خانواده شهید علی لندی که امروز (۲۲ مهر ماه) انجام شد، اظهار کرد: همه برنامه‌های هفته ملی کودک به نام شهید علی لندی نامگذاری شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که ما از جایی آمده‌ایم که متعلق به کودکان و نوجوانان است، افزود: رشادتی که علی لندی به خرج داد برای همه نوجوانان کشور یک الگو و نمونه است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: رشادت علی لندی نشان داد همه کودکان و نوجوانان ما در ایران در وجودشان چنین جرات و رشادتی وجود دارد که نهفته است و فقط کافی است که فرصتی باشد تا آن را بروز دهند.

علی‌اکبرزاده بیان کرد: انعکاس این اتفاق در ایران و جهان یک پیام مجدد از رشادت‌های کودکان و نوجوانان برای همه دنیا بود.

وی افزود: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تلاش‌های انجام شده تصمیم داریم کتاب داستان ماجرای شهادت علی لندی را به چند زبان منتشر کنیم تا نشان دهیم کودکان ایرانی چنین توانایی‌هایی دارند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از دست دادن فرزند بسیار سخت و دشوار است، اما خداوند با شهادت علی لندی با سربلندی و سرافزاری آفریده خود را از ما گرفته است.

علی‌اکبرزاده عنوان کرد: همه کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودکان پیامی به کودکان دنیا منتشر کردند و در این پیام رشادت‌های نوجوانان ایرانی به کودکان جهان را یادآوری کردند.

وی در پایان این دیدار دستور داد یک مرکز سیار در شهرستان ایذه فعال شود تا پس از آن برنامه‌ریزی برای احداث دومین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایذه انجام شود.