۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

ناگفته‌های دوست فرح پهلوی از فساد اخلاقی در مهمانی‌های شبانه دربار + فیلم و عکس

ناگفته‌های دوست فرح پهلوی از فساد اخلاقی در مهمانی‌های شبانه دربار + فیلم و عکس
لیلی امیر ارجمند به صراحت به فساد اخلاقی در مهمانی‌های شبانه‌ای که توسط دربار برگزار می‌شده اعتراف کرده است.
کد خبر : ۵۷۳۸۵۱

به تازگی شبکه سعودی و ضد ایرانی اینترنشنال گفت‌وگویی را با لیلی امیر ارجمند به عنوان بنیان‌گذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام داده است. در این گفتگو لیلی امیر ارجمند به صراحت به فساد اخلاقی در مهمانی‌های شبانه‌ای که توسط دربار برگزار می‌شده اعتراف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لیلی امیرارجمند دوست صمیمی و دیرینه‏ فرح دیبا (پهلوی) بود. او در دوران قدرت فرح به مشاغل متعدد و مهمى دست یافت و آخرین سمت وى عضو هیئت امناء و مدیر عامل کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان بود. این شخص هیچ اعتقادى به آداب مذهبی نداشته و فساد او در مسائل اخلاقی و جنسی، برای همه آشکار بود.

لیلی امیرارجمند، افکار مخصوصی داشت، از جمله اینکه: «آدم‌ها اگر در حضور هم معاشقه و مغازله زناشویی کنند، لذتش دوصد چندان می‌شود و خودش همیشه مجالس چند نفر راه می‌انداخت و گاهی که مرد کم می‌آوردند، خدمه دربار را صدا می‌کرد و به داخل محفل خودشان می‌بردند!»

سوءاستفاده دوست فرح پهلوی از زیبایی و جوانی‌اش

لیلی امیر ارجمند همان شخصی است که به گفته مادر شاه نمونه یک زن بی‌بندوبار و آزاد از هر نوع قید و بند بود. انتخاب فردی با این روحیه (که از سوی ساواک به جاسوسی برای بلوک‌شرق نیز متهم شده و سال‌ها تحت نظر قرار داشت!) جهت ریاست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران، به طور جدی قابل تامل و البته تاسف است.

ناگفته‌های دوست فرح پهلوی از فساد اخلاقی در مهمانی‌های شبانه دربار + فیلم

در گذشته هم خاطره‌ای را درباره فساد، فحشا و انحطاط اخلاقی لیلی امیر ارجمند آورده بود.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز