۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» + تصاویر

بیمارستان دی دچار حریق شد ه و به بخش هایی از آن آسیب وارد شده است.
کد خبر : ۵۷۳۸۲۲

صبح امروز آتش سوزی در بیمارستان دی گزارش شد.

طبق گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آتش از انبار داروی این بیمارستان شروع شده و آتش نشان ها از گسترش آتش به نقاط دیگر بیمارستان جلوگیری کرده اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزییات این حادثه اظهار کرد :ساعت 10:21 یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان درمانی در خیابان ولیعصر، خیابان توانیر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیدند.

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی»

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی»

وی ادامه داد :در این ساختمان 5طبقه در طبقه منفی یک، آتش نشانان مشاهده کردند که در یک اتاقک حدود 10 متری که وسیله هایی مثل لباس، دمپایی و دستمال نگهداری می شد که بخشی از آن ها دچار آتش سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آت به قسمت های دیگر و قسمتی که بیماران بودند، سرایت نکرد.

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی»

ملکی گفت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد. خوشبختانه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است.تا دقایقی دیگر هم آتش نشانان محل را ترک خواهند کرد.