۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

اسیدپاشی زن رشتی به صورت شوهرش

اسیدپاشی زن رشتی به صورت شوهرش
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری فرد اسیدپاش در رشت خبر داد.
کد خبر : ۵۷۳۷۴۳

سرهنگ مجید رسول‌ زاده فرساد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری فرد اسیدپاش در رشت خبر داد و افزود: خانومی ۵۲ ساله به علت اختلافات خانوادگی اقدام به اسیدپاشی بر روی همسر ۵۶ ساله‌اش کرده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های شهر رشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد خانومی ۵۲ ساله به علت اختلافات خانوادگی اقدام به اسیدپاشی بر روی همسر ۵۶ ساله‌اش کرده است، تصریح کرد: در این حادثه مادر فرد اسیدپاش نیز حین جدا کردن طرفین از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه، افزود: هر سه فرد که در این حادثه آسیب دیدند برای مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و فرد اسیدپاش در بیمارستان تحت نظر پلیس است.

انتقام عجیب خانوم ۵۲ ساله از همسرش

این مقام انتظامی ضمن تشریح پیامد‌های منفی خشم و نقش عدم تسلط بر عصبانیت در بروز اتفاقات ناگوار جبران ناپذیر، خاطرنشان کرد: بسیاری از جرائم جنایی ازعدم توانایی فرد در کنترل خشم و عصبانیت نشأت می‌گیرد لذا شهروندان به ویژه افرادی که دارای تجربه سال‌ها زندگی مشترک هستند می‌بایست با سعه صدر و راه‌های قانونی و مسالمت‌آمیز برای حل تعارضات زناشویی و اختلافات خانوادگی خود اقدام کنند.

در پایان با بیان اینکه سامانه تلفنی پلیس پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰ آماده ارائه انواع خدمات مشاوره تلفنی در زمینه‌های خانوادگی، روانشناختی، حقوقی، تربیتی، تحصیلی و ... به مردم است گفت: مرکز و دوایر مشاوره کلانتری‌های سطح استان همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای حضوری در زمینه‌های مختلف به شهروندان هستند.