۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

زورآزمایی کمالوند با مدیران نفت بر سر «کرار»

زورآزمایی کمالوند با مدیران نفت بر سر «کرار»
در حالی که سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، شرط حضور در این باشگاه را منوط به استفاده از هافبک نامآشنای عراقی کرده بود، اما انگار مدیران این باشگاه علاقه‌ای برای جذب کرار ندارند.
کد خبر : ۵۷۳۵۶۳

با انتخاب فراز کمالوند به عنوان سومین سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، مدیران این تیم به طور مدام از فراهم آوری خواسته‌های این مربی نام آشنا در سطح فوتبال ایران سخن گفته‌اند.

به گزارش فارس، کمالوند که پیش از این در دو تیم نفتی دیگر، همچون نفت آبادان و پارس جنوبی جم فعالیت داشته و تجربیات بسیاری از کار کردن در این تیم‌ها در کارنامه خود اندوخته است، به‌طور حتم با چالش‌های پیش روی خود در جدیدترین تجربه نفتی خود با خبر بود، بر همین اساس وی در بدو ورود خود به مدیران این باشگاه عنوان کرده بود که خواهان دو بازیکن است که لزوماً باید جذب شوند.

امید ابراهیمی و کرار جاسم، دو بازیکنی هستند که پیش از این کمالوند را در تبریز همراهی کرده بودند و این مربی، این بار خواستار حضور آنان در مسجدسلیمان بود.

خواسته‌ای که با مقاومت مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان همراه شد و حتی در برهه‌ای، با قهر و غیبت سرمربی این تیم همراه شد، اما در نهایت، هم باشگاه برای حفظ حیثیت خود و جلوگیری از سومین استعفا تا پیش از آغاز لیگ برتر، هم سرمربی برای پیشگیری از بدون تیم ماندن در فصل آینده لیگ برتر، برای ادامه همکاری به تفاهم رسیدند.

اما به نظر می‌رسید که این تفاهم، منوط به عمل به خواسته‌های کمالوند برای جذب دست کم، کرار جاسم از میان دو گزینه پیشنهادی وی بود و قرار شد که این بازیکن، ظرف یک یا دو روز جاری، وارد خوزستان و سپس مسجدسلیمان شود.

اما در خبر‌ها آمده که مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان، در اظهار نظری جدید، مجدداً بر عدم به‌کارگیری از این هافبک عراقی اتفاق نظر داشته و عنوان کرده‌اند که حاضر نیستند بابت بازیکنی که دوران فوتبال وی به پایان رسیده است، هزینه کنند.

نظری، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در این باره، صراحاً اعلام کرد: ما بهترین بازیکنان را گرفتیم و نمی‌شود سراغ بازیکنان ۳۵ تا ۴۰ ساله برویم، کمالوند بازیکنانی، چون کرار جاسم و محمد ابراهیمی را می‌خواهد که دیگر باید مربیگری کنند.

با این تفاسیر، در موضوع جذب بازیکنان مورد نظر کمالوند، باشگاه نفت مسجدسلیمان بر موضع خود قاطعانه ایستاده است و به نظر می‌رسد به عنوان حجت آخر، مدیران این تیم نظر نهایی خود را در قبال خواسته سرمربی تیم خود عنوان کرده‌اند، حال باید منتظر واکنش فراز کمالوند بود تا ببینیم در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر، در این باشگاه خوزستانی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.