۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان ری:

دستگیری ۶ قاچاقچی انسان در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ نفر قاچاقچی انسان و ۳ نفر نگهبان سوله نگهداری اتباع در کهریزک خبر داد و گفت: باند قاچاق اتباع در شهرستان ری منهدم و ۱۴۲ نفر از اتباع غیرمجاز جمع‌آوری شدند.
کد خبر : ۵۷۳۰۸۸

دوستعلی جلیلیان با اشاره به انهدام باند قاچاق اتباع در کهریزک اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر قاچاق اتباع افغانستانی غیرمجاز در محدوده کهریزک و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی ابعاد و زوایای فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان اتباع در دستور کار قرار گرفت.

۶ قاچاقچی انسان در کهریزک دستگیر شدند

به گزارش فارس، وی گفت: در یک عملیات مشترک عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا ری به آدرس جاده قدیم قم محدوده کهریزک عزیمت و پس از انجام هماهنگی قضایی اقدام به دستگیری تعداد ۱۴۲ نفر اتباع کرده که در نهایت جهت طرد از کشور تحویل اردوگاه عسگرآباد ورامین شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: ۳ نفر از قاچاقچیان انسان به هویت‌های معلوم و تعداد ۳ نفر دیگر از اتباع (نگهبانان سوله) به هویت‌های مشخص دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و جهت سیر مراحل ارجاع شدند.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: هیچ شخصی حق اجاره اماکن شخصی خود اعم از شهرک‌های صنعتی، مزارع، انبار‌ها و ... به اتباع خارجی غیرمجاز را ندارد همچنین اصناف مجاز به استخدام اتباع خارجی غیرمجاز برای کار در واحد‌های صنفی خود را ندارند.