۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

کمالوند نیامده قهر کرد

انفعال مدیران نفتی کشور نسبت به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باعث شده این تیم درگیر چالش‌های زیاد و عجیبی باشد.
کد خبر : ۵۷۲۹۴۹

ظاهرا مشکلات و چالش‌های تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تمامی ندارد به طوریکه قهر سرمربی جدید، تازه‌ترین اتفاق عجیب در این تیم است!

کمالوند نیامده قهر کرد

فراز کمالوند که به تازگی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان انتخاب و معرفی شده، روز گذشته در اعتراض به شرایط موجود و برطرف نشدن مشکلات از گروه مجازی تیم خارج شده و در تمرین نیز غایب بوده است.

دلیل این اقدام کمالوند برطرف نشدن برخی مشکلات مانند جذب بازیکن خارجی، مشخص نبودن تکلیف کادرپزشکی و همچنین مشکلات بحث سرپرستی و لجستیک تیم است. علاوه بر این موارد، هنوز البسه فصل جدید شامل پیراهن‌های هتلی تهیه نشده که این مساله نیز ناراحتی سرمربی تیم را بیشتر کرده است.

مدتی است که مشکلات مدیریتی و اختلافات اعضای هیات مدیره باعث نابسامانی در باشگاه نفت مسجد سلیمان شده که تاثیرات آن به صورت واضح و پررنگ در تیم دیده می‌شود.

اگر کمالوند نیز تصمیم به قطع همکاری با نفت مسجد سلیمان بگیرد، پس از محمود فکری، سیروس پورموسوی و مهدی رحمتی، چهارمین گزینه‌ای است که پیش از شروع مسابقات لیگ بیست و یکم عطای کار را به لقایش بخشیده و همین اتفاق نشان می‌دهد چالش‌های زیاد و عجیب و غریب این تیم نفتی ناشی از ضعف مدیریت باشگاه است. به همین خاطر لازم است که مدیران نفتی مانند شرکت مناطق نفت خیز جنوب و همچنین وزار نفت فکری جدی در خصوص سامان دادن به اوضاع این باشگاه در فاصله کم تا شروع بازی‌ها داشته باشند.

انفعال مدیران نفتی کشور در قبال تیم نفت مسجد سلیمان باعث شده این تیم زمان زیادی را برای آماده سازی لیگ جدید از دست بدهد و این نگرانی وجود دارد که شاید از ابتدای فصل، نفت مسجد سلیمان گزینه‌ای جدی برای سقوط به رده پایین‌تر باشد. در این صورت مدیران نفتی باید پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم مسجد سلیمان و هواداران این تیم باشند.