۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

محور‌های شمال پُرترافیک شد

محور‌های شمال پُرترافیک شد
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد در ورودی‌های استان و مسیر‌های ییلاقی محور‌های شمال پرترافیک شد.
کد خبر : ۵۷۲۷۹۵

هادی عبادی درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودرو‌ها در محور‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودرو‌ها به سمت شمال محور‌های شمال را پرترافیک کرد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به ترافیک پرحجم در محور‌های هراز و کندوان، افزود: در محور‌های کیاسر و سوادکوه نیز باتوجه به تردد بومیان نیز شاهد ترافیک هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: از لحاظ جوی نیز شاهد مه غلیظ و کاهش دید در ارتفاعات، ولی آباد کندوان و گدوک مه غلیظ و کاهش دید هستیم.

این مسوول با هشدار نسبت به ریزش و سقوط سنگ در محور‌های شمال، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌های پراکنده احتمال ریزش سنگ و سقوط سنگ در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد.

عبادی با تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در محور‌های شمال، خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت‌های کرونایی نیز کماکان در محور‌های شمال درحال اجرا است و به شکل کنترلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت ۱۸۲ دستگاه اعمال قانون و ۸۱ دستگاه خودرو بازگشت به مبدا شدند، گفت: از ابتدای امسال ۱۲۱ هزار و ۸۶۴ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۰هزار و ۷۵۳ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز