۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲

دزدهای طلا در صومعه‌سرا زن و شوهر از آب درآمدند

دزدهای طلا در صومعه‌سرا زن و شوهر از آب درآمدند
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به دستگیری دو سارق که مبادرت به سرقت طلاجات یک شهروند صومعه‌سرایی از داخل خودرو کرده بودند، گفت: زن و شوهر سارق حین تردد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار متوقف و متهمان دستگیر شدند.
کد خبر : ۵۷۲۷۸۷

سرهنگ رضا کوهستانی در صومعه‌سرا با بیان اینکه وظیفه پلیس ایجاد امنیت و برخورد با عوامل جرم است، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت طلاجات یک خانم در تولم شهر در پوشش مسافرکش نما، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسؤولیت و همچنین تجزیه‌وتحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به‌خصوص سارقان ناامن کرد، گفت: با تحقیقات میدانی، مأموران سرنخی از خودروی متهمان به دست آوردند و با انجام اقدامات فنی، خودروی زن و شوهر سارق حین تردد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار متوقف و متهمان دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با تأکید بر مراقبت بیشتر مردم در رفت‌وآمدها افزود: متهمان ۳۹ و ۴۴ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت ۶ حلقه النگو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از خانم ۶۰ ساله تحت پوشش مسافرکش اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.