۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران با صدور حکمی حسین نظری را به سمت معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری منصوب کرد.
کد خبر : ۵۷۲۷۵۹

علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی حسین نظری را به سمت معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران منصوب کرد. حمید محسنی پیش از این عهده دار این سمت بود. 

حسین نظری دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و مهندسی پدافند غیرعامل در مقطع کارشناسی ارشد است و از سوابق اجرایی او می‌توان به مدیرعاملی شرکت راهسازی و عمران ایران، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تهران، معاون فنی و مهندسی بنیاد تعاون و سازمان مجری طرح‌های عمرانی نیروهای مسلح، مدیرکل امور زیربنایی و بهره‌برداری مهندسی و مدیر کل ساختمان و تاسیسات مهندسی وزارت دفاع و عضویت در سازمان نظام مهندسی استان تهران اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد

گفتنی است؛ شهردار تهران اخیرا اعلام کرد:کانون ارزیابی برای انتخاب مدیران و معاونان تشکیل شده و بیش از 40 نفر توسط متخصصین ارزیابی شدند و اسامی مطرح شده برای انتصابات و پیشنهاداتی که به بنده ارائه شده  بخش عمده‌ای از آن از درون شهرداری است. ان‌شاءالله با انتشار اسامی، از گمانه‌زنی‌ها عبور می‌کنیم و بخشی از این اسامی تا پایان این هفته مشخص و منتشر می‌شود.