۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

جهاد اسلامی: شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد

جهاد اسلامی: شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد
عضو بلندپایه جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تا زمانی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی ادامه داشته باشد، این رژیم رنگ امنیت و آسایش را نخواهد دید.
کد خبر : ۵۷۲۷۱۷

 «احمد المدلل» از اعضای بلندپایه جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تا زمانی که اسرائیل به حملات خود علیه اسرای شجاع ما به ویژه اسرای عملیات «تونل آزادی» ادامه می‌دهد، رنگ امنیت و آسایش را نخواهد دید.

به گزارش تسنیم، وی طی سخنانی در یک تجمع که در مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه برای حمایت از اسرای تونل آزادی و مخالفت با اقدامات انتقامجویانه رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها برگزار شده بود، گفت: نهاد‌های حقوقی و بین المللی و صلیب سرخ باید برای نجات اسرای ما از جنایاتی که اسرائیل علیه آن‌ها مرتکب می‌شود، دخالتی فوری انجام دهند.

المدلل اظهار داشت: ادامه اقدامات ظالمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌ها به ویژه اسرای عملیات تونل آزادی، هرگز اراده آن‌ها را تضعیف نمی‌کند و آن‌ها را از ادامه راه مقاومت منصرف نخواهد کرد.

این عضو بلندپایه جنبش جهاد اسلامی بر ادامه فعالیت‌ها در حمایت از اسرا و رسوا کردن اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: مقاومت و جهاد ما ادامه دارد و تا زمانی که اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل حضور داشته باشند، شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد.