۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

شریف با یک پست اینستاگرامی رئال مادرید را دست انداخت + عکس

نماینده شگفتی‌ساز فوتبال مولداوی در لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست دادن رئال مادرید در اسپانیا، روی زخم هواداران این تیم نمک پاشید.
کد خبر : ۵۷۲۶۶۰

شکست خانگی تیم فوتبال رئال مادرید پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر تیم شریف تیراسپول مولداوی نه تنها غیرمنتظره بلکه از نگاه رسانه‌های مادریدی برای تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی تحقیر‌آمیز هم بود. کهکشانی‌ها شب گذشته (سه‌شنبه) دو بار از حریف‌شان عقب افتادند که بار اول موفق به جبران گل خورده شدند اما بار دوم نه.

رئال مادرید با 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان به تیمی باخت که اولین نماینده فوتبال مولداوی در این رقابت‌هاست و امسال برای نخستین بار در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان شرکت می‌کند.

باشگاه شریف اما علاوه بر شکست دادن رئالی‌ها در فضای مجازی هم آنها را دست انداخت. این باشگاه در صفحه اختصاصی‌اش در اینستاگرام، تصویری از لوگوی خودش که یک ستاره شبیه به ستاره لباس کلانترهای فیلم‌های هالیوودی است منتشر کرده که روی آن تاج لوگوی باشگاه رئال مادرید دیده می‌شود.

این پست در عرض چند دقیقه کلی لایک خورده و البته به مذاق برخی از کاربران فضای مجازی هم خوش نیامده است.

در همین حال نشریه آ اس اسپانیا در یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی خود پرسیده است که آیا باخت شب گذشته رئال مادرید مقابل شریف تحقیرآمیزترین شکست تاریخ رئالی‌ها در لیگ قهرمانان بوده است که 66 درصد کاربران به آن پاسخ مثبت داده و 34 درصد پاسخ منفی.

«شریف» با یک پست اینستاگرامی رئال مادرید را دست انداخت + عکس

این دومین پیروزی شگفتی‌ساز مولداویایی در اولی فصل حضورش در لیگ قهرمانان اروپا است که آن را بالاتر از رئال مادرید، اینتر و شاختار دونتسک در صدر جدول گروه D قرار داده است. حریف بعدی شریف، اینتر است که پس از بازی‌‌های ملی در ماه آینده در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز