۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
بازی ایران و ازبکستان؛

نیمه نفس‌گیر جام جهانی فوتسال به سود ایران تمام شد

نیمه نفس‌گیر جام جهانی فوتسال به سود ایران تمام شد
نیمه نخست بازی دو تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات جام جهانی با برتری ایران به پایان رسید.
کد خبر : ۵۷۲۲۸۷

 تیم ملی فوتسال ایران امروز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ به مصاف ازبکستان رفت که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ایران ‏‬به پایان رسید.

به گزارش مهر، علی اصغر حسن زاده (۱)، مهدی جاوید (۵)، سعید احمدعباسی (۱۶) و فرهاد توکلی (۱۸) برای ایران و «نیشونوف» (۹)، «رحمتوف» (۱۷) و «پوپیوف» (۱۷) برای ازبکستان گلزنی کردند.

ایران این نیمه را با قدرت شروع کرد و در عرض ۵ دقیقه توسط حسن زاده و جاوید به گل رسید. گل جاوید روی کرنر ارسالی فرهاد فخیم و با یک شوت سرضرب زیبا به ثمر رسید. تیم ملی کشورمان بعد از این دو گل به تدریج عقب نشینی کرد و ازبکستان جریان بازی را در دست گرفت تا در نهایت یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

شاگردان ناظم الشریعه در ادامه مجدداً فشار را روی تیم ازبکستان افزایش دادند و چهار دقیقه مانده به پایان نیمه نخست با حرکت سعید احمدعباسی و شوت او اختلاف را به دو گل رساندند.

ازبکستان با این گل و باوجود عقب بودن دو گل از ایران، دست از حملاتش بر نداشت و در دقیقه ۱۷ دو بار گلزنی کرد تا ایران را به دردسر بیاندازد و کار را به تساوی بکشد.

در حالی که دو دقیقه به انتهای مسابقه باقی مانده بود، مسلم اولادقباد با یک حرکت انفرادی و با دربیل بازیکنان ازبکستان توپ را به فرهاد توکلی رساند تا او هم گل چهارم ایران را به ثمر برساند. این نیمه جذاب و نفس گیر در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ایران تمام شد.