۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

زنان هندبالیست ایران در نیمه نهایی آسیا به کره جنوبی باختند

زنان هندبالیست ایران در نیمه نهایی آسیا به کره جنوبی باختند
ملی‌پوشان هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زنان آسیا مقابل کره شکست خوردند.
کد خبر : ۵۷۲۱۹۹

 تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۴۶ بر ۲۱ به سود کره به پایان رسید. تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار پیاپی خود کادر فنی را به دلیل مثبت شدن تست pcr در اختیار نداشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران پیش از این در مرحله گروهی با یک شکست مقابل ژاپن و چهار پیروزی مقابل اردن، سوریه، فلسطین و کویت با قرارگیری در رده دوم گروه B به مرحله نیمه نهایی راه یافت و برای اولین بار سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

در این روز تیم سنگاپور توانست با نتیجه ۲۴ بر ۱۵ مقابل کویت به برتری برسد و مقام نهایی نهمی را کسب کند. همچنین در دیدار‌های رده‌بندی تیم میزبان با حساب ۲۶ بر ۳۴ مقابل ازبکستان و سوریه با نتیجه ۲۴ بر ۳۴ برابر هنگ کنگ شکست خوردند و باید روز شنبه برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت کنند.

در آخرین بازی امروز نیز باید صدرنشین گروه A یعنی تیم ژاپن از ساعتی دیگر مقابل قزاقستان به میدان برود. هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن در حال برگزاری است. تاکنون تکلیف سه تیم نهایی مشخص شده و سایر تیم‌ها باید برای مشخص شدن جایگاه خود شنبه سوم مهر با یکدیگر دیدار کنند.

* نتیجه کامل دور دوم مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردن:
سنگاپور ۲۴ - کویت ۱۵
اردن ۲۶ - ازبکستان ۳۴
سوریه ۲۴ - هنگ کنگ ۳۴
ایران ۲۱ - کره ۴۶
قزاقستان - ژاپن ساعت ۲۰:۳۰

*رده‌بندی نهایی تیم‌هایی که مسابقاتشان به پایان رسیده است:
سنگاپور نهم
کویت دهم
فلسطین یازدهم