۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

بازگشت فوری پرواز تبریز - نجف به دلیل نقص فنی

بازگشت فوری پرواز تبریز - نجف به دلیل نقص فنی
مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از نقص فنی پرواز تبریز - نجف و بازگشت این هواپیما به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
کد خبر : ۵۷۲۱۹۰

هادی نجاتی اظهار داشت: هواپیما شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۶۶۵۸ در مسیر تبریز به نجف، که قرار بود ساعت ۱۵.۲۰ از فرودگاه تبریز تیک آف کند با ۱.۵ ساعت تاخیر ساعت ۱۷ از فرودگاه تبریز تیک آف کرد که نیم ساعت پس از برخاستن مجدد به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت. بازگشت این هواپیما به دلیل نقص فنی بوده که خوشبختانه با وجود نقص فنی فرود موفقی در فرودگاه تبریز داشته و با سلامت به زمین نشسته است.

به گزارش فارس، مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تاکید کرد: پرواز جایگزین انجام شده و مسافران ساعت ۲۰ امشب فرودگاه بین المللی تبریز را به سمت نجف ترک خواهد کرد.

به گفته مسافران این هواپیما در تبریز یکی از موتور‌های هواپیما با نقص فنی روبه رو شده بود که خلبان این هواپیما بعد از نیم ساعت از پرواز به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت.

امین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی پیش از این در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به برنامه پرواز‌های فرودگاه تبریز ویژه ایام اربعین اظهار داشته بود: پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی تبریز از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این پرواز‌ها بصورت روزانه در مسیر تبریز – نجف – تبریز و توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده به ترتیب در ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۵:۲۰ فرودگاه تبریز را به سمت نجف ترک و در ساعت ۱۴:۲۰ و ۲۳:۴۰ همان روز به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت. امسال فرودگاه تبریز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز پذیرای زائران اربعین خواهد بود.