۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تاریخ سازی برای یهودیان به سبک «رادیو فردا» و «ایران اینترنشنال»

سنگ تمام اپوزیسیون برای احیای پروژه صهیونی «از نیل تا فرات»!

بر طبق اسناد متقن تاریخی، سعودی‌ها اصالتاً یهودی هستند و نسب آنها به یهودیان بنی القینقاع برمی‌گردد؛ لذا نباید دور از انتظار باشد که شبکه ای همچون ایران اینترنشنال برای اجداد یهودی الاصل حامی مالی خود، اینچنین سنگ تمام بگذارد!
کد خبر : ۵۷۲۱۲۳

محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی، طی چند دهه اخیر چنان سد محکمی را در برابر روند توسعه طلبانه غده سرطانی اسرائیل ایجاد کرده که خیلی وقت است که دیگر حتی در خود سرزمین های اشغالی نیز هیچکس از نقشه شوم «از نیل تا فرات» سخن به میان نمی آورد و ایده منحوس «اسرائیل بزرگ» مدت هاست به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

سنگ تمام اپوزیسیون برای احیای پروژه صهیونی «از نیل تا فرات»!

در این بین اگرچه حضور مسالمت آمیز اقلیت یهودیان در منطقه، همواره از سوی اهالی خاورمیانه محترم شمرده شده است اما اخیراً مزدوران رسانه ای صهیونیسم جهانی، تمام همت خود را بکار گرفته اند تا با ایجاد پروپاگاندای تبلیغاتی و جعل تاریخ، احیای مجدد پروژه از نیل تا فرات را کلید بزنند!

بر همین اساس، اخیراً سایت شبکه معاند "ایران اینترنشنال" در مطلبی تحت عنوان "جوامع یهودی خارج از اسرائیل؛ تلاشی جدید برای آشنایی با یهودیان خاورمیانه"، ضمن پررنگ نشان دادن سابقه حضور یهودیان در کشورهایی همچون ایران، عراق، یمن، مراکش، مصر، ترکیه و لیبی، می نویسد: «قوم یهود ریشه در سرزمین اسرائیل دارد که بخشی از خاورمیانه است و پس از تبعید از اورشلیم نیز، در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا، از مغرب تا عراق و ایران پراکنده شد. جمعیت یهودیان ساکن کشورهای اسلامی تا اوایل دهه چهل میلادی به حدود یک میلیون می ‌رسید. امروزه ایران، ترکیه و مراکش، در میان کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا، جوامع یهودی واقعی دارند.»!

رپرتاژ خبری آشکار ایران اینترنشنال برای صهیونیست ها درحالیست که بنابر اعتراف مدیران این شبکه ضدایرانی، محمد بن سلمان ولیعهد پادشاهی آل سعود، بعنوان اسپانسر اصلی این بنگاه خبرپراکنی شناخته می شود. جالب اینجاست که بر طبق اسناد متقن تاریخی، سعودی‌ها اصالتاً یهودی هستند و نسب آنها به یهودیان بنی القینقاع برمی‌گردد؛ لذا نباید دور از انتظار باشد که شبکه ای همچون ایران اینترنشنال برای اجداد یهودی الاصل حامی مالی خود، اینچنین سنگ تمام بگذارد!

افزون بر این، رادیو فردا هم از قافله صهیونیسم دوستی عقب نماند و با انتشار مطلبی با عنوان «چهل سال مهاجرت یهودیان از ایران» در سایت خود نوشت: «چشم‌ انداز آینده‌ برای یهودیان ایرانی در هاله‌ای از ابهام است. از سال ۲۰۱۵ به این سو، میزان مهاجرت به پایین‌ترین سطح خود رسید و با وجود اینکه دولت اسرائیل از مهاجران ایرانی حمایت می‌کند، یهودیان ایران به دلایل مختلف علایق کمتری برای مهاجرت دارند.»!

اینگونه به نظر می رسد که مزدوران شاغل در رسانه های اپوزیسیون فارسی زبان در تلاشند تا با ایجاد همزادپنداری میان ایرانیان با یهودیان و القای دروغ حضور تاریخی صهیونیست ها در جای جای خاورمیانه، به استقبال طرح مجدد شعار شیطانی «از نیل تا فرات» رفته و زمینه را برای ازسرگیری مجدد پروژه «اسرائیل بزرگ» فراهم کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۲:۱۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
۰
۰
اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید
مقام رهبری