۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

شرایط عجیب تیم ملی بانوان برای صعود!

شرایط عجیب تیم ملی بانوان برای صعود!
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت میراثی از گذشته برای ما باقی مانده که اگر برابر اردن به تساوی برسیم ، تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد.
کد خبر : ۵۷۲۱۰۸

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر بنگلادش، شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگوی تلفنی با مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان عملکرد بازیکنان و کادر فنی را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا در بازی برابر اردن نیز نتیجه مطلوب به دست آید و تیم ملی بتواند به مسابقات جام ملت‌های آسیا بانوان صعود کند.

وی خطاب به ایراندوست گفت: نتیجه برای ما مهم است، اما در اولویت نیست. فوتبال بانوان بعد از دوسال احیا شده و به رنکینگ بازگشته است.

در ادامه ایراندوست، ضمن تشکر بابت تماس و حمایت عزیزی خادم و امکاناتی که در اختیار بانوان قرار گرفته گفت: نگاه شما به فوتبال بانوان سبب دلگرمی بزرگ ما شده و از بابت تمام حمایت‌هایی که از جانب شما صورت گرفت، سپاسگزارم. میراثی از گذشته برای ما باقی مانده که اگر برابر اردن به تساوی برسیم و شرایط هر دو تیم برابر باشد، تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اما کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را در بازی برابر اردن انجام می دهند تا بتوانیم جواب اعتماد فدراسیون فوتبال را با پیروزی و راهیابی به جام ملتهای آسیا 2022 هند بدهیم.