۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

دریافت یک هزار و ۱۰۰ اثر، از ۹۵ کشور جهان

دریافت یک هزار و ۱۰۰ اثر، از ۹۵ کشور جهان
در پایان هفته‌ دوم انتشار فراخوان «پنجاه و یکمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم رشد»، تعداد یک هزار و ۱۰۰ فیلم از ۹۵ کشور جهان (۱۶۸ فیلم از ۲۶ کشور اسلامی) به دبیرخانه‌ فیلم رشد، ارسال شده است.
کد خبر : ۵۷۱۷۸۱

تاکنون تعداد یک هزار و ۱۰۰ فیلم خارجی از ۹۵ کشور جهان به «دبیرخانه جشنواره فیلم رشد» ارسال شده است که بیشترین آثار ارسالی به ترتیب از کشورهای هند، ایتالیا، روسیه، آمریکا، ترکیه، برزیل، فرانسه، اسپانیا، مصر، کره جنوبی، آلمان و چین می‌باشد.

به گزارش مهر از این تعداد ۱۶۸ اثر از ۲۶ کشور اسلامی بوده است و در جمع کشورهای اسلامی بیشترین آثار به ترتیب از کشورهای ترکیه، مصر، بنگلادش، قزاقستان، ازبکستان، عراق، پاکستان، اندونزی و افغانستان است.

فراخوان پنجاه و یکمین دوره این جشنواره فرا مرزی؛ از روز سه‌شنبه ۹ شهریورماه به چهار زبان فارسی، عربی، فرانسوی و انگلیسی منتشر شده و علاقه‌مندان تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند:

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی: تهران - خیابان ایرانشهر شمالی - نبش کوچه آذرفر - پلاک ۲۷۰ - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی.

همچنین؛ شماره تلفن‌های دبیرخانه پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد: ۸۷۱۹۶۵۶۳ – ۸۷۱۹۶۵۵۷ - ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روزهای فعال از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان می‌باشد./مهر