۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

رزرو هتل آپارتمان و هتل های مشهد در سایت سفرهای گالیور

هتل ۳ ستاره اطلس مشهد یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد است که در سال ۱۳۵۵ راه اندازی شد و در سال ۱۳۷۸ بازسازی شد. این هتل کوتاه‌ترین فاصله را تا حرم امام رضا (ع) دارد. هتل اطلس به ویژه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در نزدیکی هتل باشند.
کد خبر : ۵۷۱۶۰۵

هتل 3 ستاره اطلس مشهد یکی از مشهورترین هتل های مشهد است که در سال 1355 راه اندازی شد و در سال 1378 بازسازی شد.این هتل کوتاه ترین فاصله را تا حرم امام رضا (ع) دارد. هتل اطلس به ویژه برای افرادی مناسب است که می خواهند در نزدیکی هتل باشند.

هتل اطلس مشهد در میدان بیت المقدس (میدان آب) و نزدیک حرم مطهر واقع شده است.

ساختمان هتل اطلس مشهد دارای 7 طبقه و 159 واحد در اتاق دو تخته ، اتاق سه تخته ، اتاق دو نفره رویال ، اتاق سه تخته رویال ، آپارتمان رویال یک خوابه ، آپارتمان دو خوابه رویال و آپارتمان ویژه دو خوابه رویال است.

هتل اطلس مشهد دارای امکاناتی مانند کافی شاپ و رستوران ، پارکینگ ، اتاق جلسات ، سیستم اعلام حریق ، اینترنت ، لباسشویی ، اتاق چمدان  و لابی و پذیرش 24 ساعته است.

اکنون می توانید قیمتها و امکانات و موقعیت هتل های مشهد را در نقشه در سایت سفرهای گالیور بررسی و مقایسه کنید. رزرو آنلاین هتل اطلس مشهد و سایر هتل ها و بهره مندی از تخفیف ما برای رزرو هتل مشهد.

 

هتل پارس مشهد در زمینی به مساحت 5 هکتار در غرب شهر و در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل در سال 1995 ساخته شد و در سال 1999 برای اتصال دو واحد مسکونی به یکدیگر و ساختمان مرکزی ساخته شد که شامل پذیرایی از رستوران ها ، سالن های کنفرانس ، سالن های ضیافت ، مجموعه های ورزشی و موارد دیگر است. طراحی و اجرا شده است.

در فوریه 2000 ، ساخت ساختمان مرکزی به پایان رسید و از سال 1382 ، فعالیت هتل شروع شد و تا سال 1384 توسعه یافت. در سال 2009 ، به منظور ایجاد رفاه میهمانان و زائران در کنار دریاچه ، پروژه ایجاد رستوران سنتی و خانه بازی ایرانی و پارک بازی کودکان بود که در مدت کوتاهی راه اندازی شد. این هتل همچنین دارای 227 اتاق است. پرسنل هتل آماده پذیرایی از زائران و مسافران عزیز هستند.

هتل مجلل درویشی مشهد ، تنها هتل دهلیز شرق کشور در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل 5 ستاره شاخص دارای 22 طبقه ، 223 اتاق در 32 نوع مختلف است. ویژگیهای منحصر به فرد هتل درویشی مشهد عبارتند از: مجموعه آبی با آبگرم و ارائه خدمات تخصصی ، روف گاردن با چشم انداز زیبا ، بازار با سبک معماری سنتی با برند های معتبر ، رستوران متنوع خارجی و ایرانی ، فست فود و کافی شاپ. خدمات در سطح هتل های 5 ستاره است. این هتل یکی از بهترین هتل های کشور می باشد که دارای بهترین امکانات و خدمات هتل ی واحد های لوکس و شیک و با کیفیت می باشد.

یکی از بهترین هتل های مشهد ، هتل 4 ستاره سینور مشهد واقع در خیابان هفده شهریور در سال 1393 همزمان با میلاد امام رضا (ع) افتتاح شد.

همجواری با مراکز تجاری و خرید این منطقه و فاصله کم تا حرم امام رضا (ع) موقعیت خاصی به این هتل بخشیده است. هتل سینور در مجتمع تفریحی و مراکز خرید واقع شده است و با حرم مطهر و مسجد گوهرشاد پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. با موزه نادر شاه حدود 30 دقیقه پیاده راه دارید.

درباره هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر در شهر زیارتی و گردشگری مشهد در شمال شرقی کشور واقع شده است. مشهد به عنوان مهمترین مقصد گردشگری مذهبی در کشور و همچنین دومین شهر بزرگ مذهبی جهان شناخته می شود. هتل الغدیر در دو مرحله ، طی سالهای 1994 و 2005 ، مورد بهره برداری قرار گرفته است و مرحله سوم این مجموعه خدمات رفاهی در دست ساخت است.

این هتل 4 ستاره الغدیر مشهد تنها شش دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل به راحتی در نبش کوچه 1 ، چهارراه شهدا واقع شده است. فقط بیست دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. هتل الغدیر در کنار باغ زیبای باغ نادری واقع شده است که یکی از جاذبه های کشور است.

هتل الغدیر مشهد کودک پسند است. اقامت کودکان زیر شش سال رایگان است. بیست و چهار ساعت در روز رزرو آنلاین کنید. رزرو هتل در هر ساعت پذیرفته می شود. از این رو ، اکثر مسافران بین المللی رزرو این هتل را راحت می دانند. بیشتر از همه ، نقاط توریستی نزدیک ارزش سفر را دارند! این هتل ارزش فوق العاده ای را ارائه می دهدو به نسبت قیمت کیفیت خیلی خوبی دارد.

 

امکانات اتاق : هر اتاق در هتل الغدیر مشهد دارای تلویزیون و یخچال است. همه امکانات رفاهی برای راحتی شما طراحی شده است. قابل توجه ترین فضای داخلی زیبا مجهز به WiFi است.

هتل الماس 2 یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است. اتاقهای شیک دارد که جادار ، تمیز و مدرن هستند. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت ، حمام ، امکانات تهیه چای و قهوه و تلفن است. Wi-Fi در اتاق و لابی رایگان است. رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، لباسشویی ، استخر ، سونا ، جکوزی و پارکینگ از دیگر امکانات هتل است. هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و فاصله کمی تا حرم مطهر دارد  ، همچنین رستوران گردان در هتل واقع شده است که در طبقه 20 واقع شده است. شعبه دیگر هتل الماس 2 مشهد هتل الماس 1 مشهد یا همان هتل الماس مشهد است که هتلی چهار ستاره می باشد و در خیابان امام رضا بین امام رضا 4 و 6 قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد می باشد.