۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴

انهدام باند قاچاق آرد‌های یارانه‌ای در البرز

انهدام باند قاچاق آرد‌های یارانه‌ای در البرز
با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، اعضای ۵ نفره باند قاچاق آرد های یارانه ای به خارج از کشور شناسایی و منهدم شد.
کد خبر : ۵۷۱۵۰۰

مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصاد استان البرز، امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان البرز یک باند سازمان یافته قاچاق آردهای یارانه‌ای در استان شناسایی و بررسی اقدامات آنها در دستور کار قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند یک باند سازمان یافته با خریدهای یارانه ای، آنها را به استان‌های مرزی ارسال و پس از مدتی به صورت قاچاق از کشور خارج می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اشاره به شناسایی انبار دپو آردهای قاچاق این باند در منطقه خرمدشت کرج، اظهار کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد یارانه ای به همراه یک هزار و ۷۲۸ عدد کیسه خالی آرد‌های تخلیه شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در این رابطه، تصریح کرد: در بازرسی تکمیلی از مخفیگاه متهمان، مدارکی مبنی بر قاچاق ۳۰۷ تن آرد یارانه ای توسط این باند در سال های اخیر کشف شد.

سرهنگ افشاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند قاچاق شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.