۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

جدول/ قیمت محصولات جدید شیائومی در ایران

جدول/ قیمت محصولات جدید شیائومی در ایران
در این گزارش به بررسی قیمت محصولات سری جدید شیائومی که به تازگی رونمایی شده اند، پرداخته ایم.
کد خبر : ۵۷۱۴۳۳

شرکت شیائومی به تازگی سری ۱۱ محصولات خود را معرفی کرده است. محصولات Xiaomi ۱۱T به قیمت ۴۹۹ دلار، Xiaomi ۱۱T PRO به قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار، Xiaomi ۱۱ lite ۵G ne به قیمت ۳۹۹ دلار از سری گوشی‌های جدید شیائومی بودند که معرفی شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این محصولات با این قیمت‌ها اگر به داخل ایران بیایند، شامل هزینه‌های اضافی دیگری هم خواهند شد.

قیمت دلار در کشور در حال حاضر در کانال ۲۷۰۰۰ تومان به سر می‌برد و اگر بخواهیم قیمت این محصولات را داخل ایران محاسبه کنیم، جدول زیر بدست می‌آید:

نام کالا  قیمت (دلار) قیمت (تومان) 
Xiaomi 11T 499 13,622,700
Xiaomi 11 lite 5G ne 399 10,892,700
Xiaomi 11T PRO 699 19,082,700

البته این قیمت‌ها شامل هزینه رجیستری هم می‌شود و هزینه دیگری را به قیمت گوشی در داخل ایران اضافه می‌کند. بر اساس اعلامی که انجام شده است، هزینه رجیستری برابر ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن کالای دیجیتال خواهد بود که با این تفاسیر هزینه رجیستری Xiaomi ۱۱T مبلغی در حدود ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود و همینطور برای خرید گوشی Xiaomi ۱۱T PRO مبلغی در حدود ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان و همینطور برای خرید گوشی Xiaomi ۱۱ lite ۵G ne مبلغی حدود ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان باید توسط شرکت واردکننده پرداخت شود و به هزینه گوشی برای مصرف کننده اضافه می‌شود.

توجه کنید که هر یک از این قیمت‌ها با توجه به دلار ۲۷۳۰۰ تومان محاسبه شده و این مقادیر ممکن است، تغییر کند. بر این اساس ممکن است به دلیل نوسانات نرخ ارز و سایر عوامل دخیل بر قیمت این دست گوشی‌های تلفن همراه، قیمت این محصولات در بازار داخلی فراتر از نرخ اعلام و محاسبه شده در این خبر باشد.