۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

تخفیف شورای ششمی‌ها برای عوارض ۱۴۰۰ در تهران/ حضور چمران در صحن شورا

تخفیف شورای ششمی‌ها برای عوارض ۱۴۰۰ در تهران/ حضور چمران در صحن شورا
مهدی چمران از در نظر گرفتن تخفیف برای شهروندان تهرانی در زمینه عوارض ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر : ۵۷۱۲۲۴

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه‌های شورای ششم اظهار داشت: تصویب لایحه چندان مهم نیست که بخواهیم مدام آن را انجام دهیم چرا که برخی از لوایح تصویب ولی اصولاً اجرایی نشده و باقی مانده است. 

وی افزود: اصل کار کردن ما برنامه‌ریزی درست در شورای شهر است بلافاصله نمی‌توانیم پس از آغاز شورای ششم طرح‌ها و لوایح را داشته باشیم و این موضوع نه تنها برای شورا بلکه برای مجلس هم عملی نیست و به تدریج این مسأله در دستور کار ما است ولی به طور کلی ما بر روی جنبه عملی توجه داریم نه به تعداد لوایح.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هنوز برخی از انتخابات و انتصابات اجرایی نشده و این مسأله زمان می‌برد باید مطالعه عمیق داشته باشیم تا لوایح را ادامه دهیم.

چمران گفت: من همین اکنون بیش از 30 لوایح برای دستور آماده دارم و باید برای آن فکری شود ولی ابتدا باید کمیسیون‌ها بر روی آن کار کنند و بعد در صحن شورا بیاوریم.

وی بیان داشت:‌امروز دو لایحه دو فوریتی در صحن شورا داریم که یکی مربوط به تخفیف کسانی که است که نقدی یکجا عوارض را پرداخت می‌کنند و دیگری تخفیف چشمگیر در عوارض 1400 است که امسال افزایش زیادی یافته بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: در زمینه انتصابات باید فکر کرد روی این موضوع جلسات مختلف تشکیل شده و بحث‌هایی داشته‌ایم همچنین با شهردار ملاقات فراوان انجام گرفته تا تصمیم‌های خوبی گرفته شود.