۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

وقتی تولیدکننده "سیگار" سفارش خودروی تولیدمحدود می‌دهد! +عکس

وقتی تولیدکننده
جان پلیر اند سانز نام یک کمپانی تولیدکننده تنباکو و سیگار در کشور انگلیس است که در سال ۱۸۷۷ تاسیس شده و محصولات خود را در سطح بین المللی عرضه می‌کند.
کد خبر : ۵۷۱۲۱۲

ردفورد یک توسعه دهنده بدنه خودرو یا همان کوچ بیلدر است که دفتر مرکزی آن در انگلیس قرار دارد.

به گزارش عصرایران چندی پیش، ردفورد خودروی تایپ- 2-62 را معرفی کرد که نمونه ای بسیار زیبا با توجه به نمونه کلاسیک لوتوس تایپ 62 از سال های 1960 محسوب می شود.

اکنون ردفورد بار دیگر به خاطر تایپ 2- 62 مورد توجه محافل خودرویی قرار گرفته زیرا یک نسخه ویژه از این پروژه را با نام جان پلیر اسپشال معرفی کرده است.

ردفورد تایپ2-62 جان پلیر اسپشال همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید یک جواهر مشکی با تزئین خطوطی از رنگ طلایی مات است که تنها 12 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

اما احتمالا برایتان سوال ایجاد که استفاده از عنوان "جان پلیر" در نامگذاری این نسخه تولید محدود چه دلیلی داشته است؟ در پاسخ باید گفت: جان پلیر اند سانز نام یک کمپانی تولیدکننده تنباکو و سیگار در کشور انگلیس است که در سال 1877 تاسیس شده و محصولات خود را در سطح بین المللی عرضه می کند.

بنابراین این مدل تولیدمحدود نیز با هدف تبلیغ برند به ردفورد سفارش داده شده است.

ردفورد برای پیشرانه تایپ 2-62 جان پلیر اسپشال از همان 3.5 لیتری مدل معمولی استفاده کرده اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم با نصب سوپرشارژ و بروزرسانی نرم افزاری بالاترین میزان خروجی یعنی 600 اسب بخار را ارائه داده است. میزان خروجی در مدل معمولی تایپ 2-62 برابر با 430 اسب بخار است.

سیستم ترمز کربن-سرامیک از برند حرفه ای AP Racing همراه با لاستیک های بزرگ تر در مقایسه با تریم پایه نیز اینجا حضور دارند.