۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

برخورد خودروی سواری با گراز حادثه آفرید

برخورد خودروی سواری با گراز حادثه آفرید
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ورود ناگهانی یک راس گراز به جاده ماهنشان و در ادامه برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با این حیوان وحشی تلف شده، حادثه آفرین شد و مصدوم را روانه بیمارستان کرد.
کد خبر : ۵۷۱۱۹۱

سرهنگ مهدی میناخانی افزود: راننده این خودروی سواری پس از وقوع این حادثه از محل دور می شود که پس از آن یک موتورسوار در حین عبور از محل یاده شده با لاشه این گراز رها شده در جاده برخورد کرده و با واژگون شدن موتورسیکلت بر زمین می افتد.

به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه این موتورسوار بر اثر برخورد با سطح جاده مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می شود، اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاده است که به علت تاریکی هوا رانندگان این ۲ وسیله نقلیه، گراز را ندیده و با آن برخورد می کنند.

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، گفت: یکشنبه شب به دلیل مصدومیت یک مرد ۲۶ ساله، عوامل اورژانس شهرستان ماهنشان به محل حادثه اعزام شدند.

جواد مرادی، افزود: این جوان موتورسوار در حین تردد شبانه در جاده با لاشه یک حیوان (گراز) برخورد کرده و بر اثر واژگونی موتورسیکلت از نواحی مختلف بدن ازجمله سر، صورت، دست و گردن دچار آسیب شده است.

وی، اظهار داشت: عوامل اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، اقدامات پیش بیمارستانی را انجام داده و فرد حادثه دیده را به منظور ادامه مداوا به بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان منتقل کردند.