۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲

ردپای زن صیغه‌ای در معمای مرگ مرموز

ردپای زن صیغه‌ای در معمای مرگ مرموز
کشف جسد مردی در خانه‌اش و سرقت تلفن‌ همراه و دوربین‌های مداربسته خانه‌اش، پلیس را در برابر معمایی قرار داد و همسر صیغه‌ای این مرد به عنوان مظنون تحت‌ تعقیب قرار گرفت.
کد خبر : ۵۷۱۱۵۶

ساعت۱۸ پانزدهم شهریور امسال ساکنان خانه‌ای در محله نبرد متوجه بوی نامطبوعی شدند که از خانه مرد ۶۷ساله در طبقه چهارم به مشام می‌رسید. برادر او در طبقه پایین ساختمان زندگی می‌کرد که همسایه‌ها به دنبال وی رفته و موضوع را به وی اطلاع دادند. ساکنان ساختمان انشعابات برق، آب و گاز ساختمان را قطع کرده و همراه برادر مرد همسایه و با کلید یدکی وارد آپارتمان موردنظر شده و دیدند وسایل خانه به‌هم ریخته و جسد مرد میانسال را در یکی از اتاق‌ها پیدا کردند.

در ادامه ماموران کلانتری نبرد با اطلاع از موضوع به آنجا اعزام شده و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که ۱۲ساعت از مرگ او گذشته و گوشی تلفن‌همراه وی نیز سرقت شده است.

با ادامه تحقیقات مشخص شد، علاوه بر سرقت از خانه این مرد، دوربین مداربسته و فیلم مرتبط با آن که ورود و خروج افراد در ساختمان را ثبت می‌کرده به سرقت رفته است.

با توجه به مشکوک‌بودن فوت مرد میانسال، ماموران به تحقیق از برادر او پرداختند که وی گفت: برادرم ازدواج نکرده و همیشه تنها زندگی می‌کرد. من هم تنها زندگی می‌کنم و به دلیل شرایط شیوع کرونا زیاد به خانه برادرم رفت‌وآمد نمی‌کردم و بیشتر تلفنی حرف می‌زدیم. دو هفته پیش برای آخرین‌بار با هم حرف زدیم تا اینکه امروز همسایه‌ها سراغم آمده و با آنها وارد خانه برادرم شدم و جسد او را یافتیم. نمی‌دانم چرا این بلا سرش آمده است. برادرم مدتی بود با زنی آشنا شده و وی را به عقد موقت خود در آورده بود. این زن زیاد به خانه برادرم دررفت و آمد بود. شاید در ماجرای برادرم نقش داشته باشد.

حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: باتوجه به سرقت گوشی مرد میانسال، سرقت دوربین مداربسته ساختمان و فیلم آن فرضیه جنایت پررنگ‌شده و همسر موقت مرد فوت‌شده به عنوان تنها مظنون در این پرونده به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

منبع: جام جم آنلاین