۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

شهر چشمه از شهرهای زیبای ترکیه

شهر چشمه یکی از شهرهای ترکیه با طبیعت زیبا است که در نزدیکی ازمیر قرار دارد. در ادامه این شهر و امکانات گردشگری آن را بررسی می کنیم.
کد خبر : ۵۷۱۰۲۲

شهر چشمه یکی از شهرهای ترکیه با طبیعت زیبا است که در نزدیکی ازمیر قرار دارد. در ادامه این شهر و امکانات گردشگری آن را بررسی می کنیم.

شهر چشمه ترکیه شهری تفریحی در ساحل دریای اژه است که سواحل طلایی و جذابی دارد. این شهر جاذبه تاریخی نیز دارد. به طور مثال قلعه سسمه متعلق به قرن شانزدهم در فاصله کمی از دریای یاقوت کبود قرار دارد. جو عمومی این شهر، شیک اما دوستانه است. همچنین این شهر انواع موج سواران را از سراسر جهان به خود جذب می کند: موج سواران بادی ، کایت سواران و... بنابراین این شهر برای موج سواری نیز مناسب است.

شهر چشمه ترکیه

نمایی از ساحل زیبای شهر چشمه

 

شهر چشمه ترکیه را بیشتر بشناسید

شهر چشمه ترکیه در فاصله ای نزدیک با ازمیر قرار دارد و به دلیل آب های گرم درمانی، سواحل و تفریحات آن مشهور شده است. این شهر توسط ملوانان، بندر کوچک نامیده می شود. این منطقه که به خاطر آب های گرمش مشهور است و به دلیل تعداد زیاد چشمه ها، چشمه نامگذاری شده است. چشمه هایی که هنگام بازدید با آنها روبرو می شوید معماری و زیبایی منحصر به فردی دارند.

این منطقه مهمترین نقطه در غرب آناتولی ترکیه است. شهر چشمه که یک شبه جزیره است، به دلیل نزدیک بودن به جزایر یونان مشهور است. تورهای گردشگری زیادی نیز در این منطقه برگزار می شود. معروف ترین سواحل این منطقه سیفنه، بندر کوچک، الماس، ساحل ایلیکا، مزرعه، گلدن سند، کاتال، آزماک، خلیج ساکیزلی، ساحل تکک و ساحل آیایورگی است.

این منطقه در قدیم Cyssus نامیده می شد. مردم کشورهای مختلف مانند ایرانیان و رومیان نیز به دلیل اهمیت خلیج هایی که در این منطقه وجود دارد، زمانی در این منطقه زندگی می کردند. شما می توانید آثار زیادی از دوره عثمانی نیز در دهکده قدیمی چشمه پیدا کنید.

شهر چشمه ترکیه

فضای داخلی زیبای شهر چشمه

 

جاذبه های گردشگری چشمه

میدان اصلی شهر دارای رستوران ها، کافه ها، چای خانه ها و منظره زیبای غروب آفتاب از دریای اژه است. قلعه کوچک چشمه، که اکنون به زیبایی به عنوان یک موزه محلی بازسازی شده است، بر فراز میدان قرار دارد و مقدار زیادی از تاریخ و شخصیت معماری را ارائه می دهد.

سواحل خوبی در جنوب چشمه وجود دارد که به راحتی با مینی بوس یا دلموش قابل دسترسی است. همچنین آب های گرم درمانی شهر چشمه را از دست ندهید.

یکشنبه روز بازار در چشمه است. اگر یک روز زودتر رسیده اید، می توانید به بازار شنبه در آلاچاتی (Alaçatı) که مجاور شهر چشمه است بروید که آن ها بازار زیبایی است.

برای سفر به یک شهر کوچکتر، دنج و خلوت تر از چشمه، سفری کوتاه به آلاچاتی (Alaçatı) را توصیه می کنیم. این منطقه به شهر چشمه نزدیک است.

اگر می خواهید در چشمه اقامت داشته باشید، این شهر دارای هتل های فراوان در همه رده های قیمتی را در خود جای داده است و همچنین رستوران زیبای زیادی با انواع مختلفی از غذاها در امتداد خیابان اصلی قدیمی وجود دارد.

شما می توانید برای سفر ارزان تر، تور چشمه ترکیه در آژانس هواپیمایی را رزرو کنید. ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور ارزان چشمه شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. ما لیست قیمت های مختلفی از تور چشمه پرواز خارجی و داخلی را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین تور را انتخاب کنید.

شهر چشمه ترکیه

یکی از هتل های شهر چشمه در مجاورت ساحل

 

 

چگونه به چشمه برویم؟

نزدیکترین فرودگاه به چشمه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است. شما همچنین می توانید از فرودگاه با ترانسفر فرودگاهی یا با خودرو به چشمه برسید. چشمه با ازمیر نیز حدود یک ساعت فاصله زمینی دارد.

 

نحوه خرید تور ارزان چشمه

یک از گزینه هایی که در هنگام سفر برای شما وجود دارد، خرید پکیج تور مسافرتی است. زیرا باعث ارزان تر شدن سفر شما می شود. خدماتی مانند رزرو هتل و بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و... به طور معمول در تورهای مسافرتی ارائه می شود. بنابراین می توانید سفر جذاب تری داشته باشید.

امکان دیگری که هنگام رزرو تورهای مسافرتی برای شما وجود دارد، خرید تور لحظه آخری است. تور لحظه آخری آخری نسبت به تور عادی ارزان تر است اما خدمات آن دقیقا مانند تورهای عادی است. تنها تفاوت بین تور لحظه آخری و تور عادی، زمان رزرو و آغاز سفر است. تور لحظه آخری همانطور که از نام آن مشخص است در لحظات آخر و نزدیک موعد برگزاری ارائه می شود تا ظرفیت تور تکمیل شود. به همین علت قیمت آن پایین تر است و در صورت رزرو باید سفر خود را به زودی آغاز کنید.

مهرپرواز یکی از برگزارکننده های تور لحظه آخری در سال های اخیر می تواند با به کارگیری تجربیات خود، رضایت مسافران خود را حفظ نماید و با پیشنهادات فوق العاده و عالی که پیش روی آنان می گذارد، مشتریان را شگفت زده کند. هدف اصلی آژانس مسافرتی مهرپرواز، فراهم کردن سفری خاطره انگیز و لذت بخش برای مسافران می باشد. تورهای لحظه آخری تنوع بسیار زیادی دارند و برای مقصد هایی است که نیاز به روادید و ویزا ندارند و یا برای آنها می توان ویزای فوری گرفت.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز