۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ باران در جاده‌های دو استان

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ باران در جاده‌های دو استان
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور کندوان بین بیلقان تا سرودار و همچنین محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور ترافیک سنگین است.
کد خبر : ۵۷۰۸۲۵

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2338 دستگاه ترددشمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها نسبت به روز قبل تغییری نداشته است در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه تهران ـ کرج ـ تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد:‌در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه تهران ـ کرج با 144 هزار تردد،‌آزادراه کرج ـ تهران با 134 هزار تردد و آزادراه کرج ـ قزوین با 128 هزار تردد ثبت شد.

* 6 جاده مسدود است

آشوری بیان کرد: در حال حاضر 6 محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است که در این باره می‌توان به محور پونل ـ خلخال، خرم‌آباد ـ پلدختر، جاده شهداد ـ نهبندان و محور شمشک ـ دیزین اشاره کرد.

*ترافیک سنگین در هراز و کندوان / باران در جاده‌های دو استان

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال گفت: در حال حاضر در محور کندوان بین بیلقان تا سرودار ترافیک سنگین است همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور ترافیک سنگین داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه و آزادراه تهران ـ‌ شمال و آزادراه قزوین ـ‌ رشت خبر داد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار داشت: در برخی از جاده‌های استان‌های گیلان و گلستان در حال حاضر بارش باران داریم و در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.