۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

بهترین صرافی آنلاین برای خرید ارز دیجیتال کدام است؟

اگر می‌خواهید با یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید ارز دیجیتال آشنا شوید این مقاله را بخوانید!
کد خبر : ۵۷۰۷۳۸

در این وضعیت که سرمایه گذاران مجددا فرصت خرید ارز دیجیتال را پیدا کرده اند، شاید شما هم بخواهید که سرمایه خود را چند برابر کنید. در این چند هفته که قیمت ارزهای دیجیتال رشد زیادی را تجربه کرد، خریداران نمی توانستند خرید خوبی را انجام دهند. اکنون که قیمت ها کاهش پیدا کرده، شما هم می توانید مانند سایر خریداران ارزهای دیجیتال را ارزان تر از گذشته بخرید. برای این کار ابتدا باید با فرصت های مناسب سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید و سپس با انتخاب یک صرافی آنلاین خوب، خرید ارز دیجیتال را با بهترین قیمت انجام دهید. 

اشتباهی که بسیاری از افراد در خرید ارز دیجیتال انجام می دهند که اغلب موجب ضرر آن ها در بازه های زمانی کوتاه مدت می شود، خرید در قیمت بالا و فروش در قیمت پایین است. این افراد منتظر می مانند تا قیمت یک ارز دیجیتال رشد کند و سپس با اطمینان بیشتری آن را خریداری کنند. این کار نه تنها در مورد ارزهای دیجیتال بلکه در مورد تمام دارایی ها کاملا اشتباه است. فرض کنید شما خودرویی را با قیمت 100 میلیون تومان و در اوج قیمت عرضه خریده اید. اکنون قیمت آن خودرو به 70 میلیون تومان رسیده است و شما قصد فروش آن را دارید. البته این که خودروی شما کارکرده می باشد هم مقداری از قیمت آن را کم می کند و مسلما نمی توانید با همان قیمت 70 میلیون آن را به فروش برسانید. بنابراین اگر قصد فروش در این قیمت را داشته باشید دچار ضرر می شوید. خرید و فروش ارز دیجیتال هم دقیقا به همین شکل است و نباید در قیمت های بالا خرید کنید و در قیمت های پایین دارایی خود را بفروشید. این رفتار می تواند موجب ضرر شما شود. 

 

بهترین ارز دیجیتال کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال کدام است؟

 تا کنون حدود 12 هزار نوع ارز دیجیتال مختلف در قالب کوین و توکن عرضه شده است. این ارزها میزان عرضه و تقاضای متفاوتی دارند. به همین دلیل قیمت آن ها هم متفاوت است. علاوه بر این، کاربرد ارزهای دیجیتال با یکدیگر فرق می کند و همه آن ها کاربردهای یکسانی ندارند. این کاربردهای مختلف، سرمایه گذاران را به سمت یک پروژه جذب می کنند و برای آن ایجاد تقاضا می کنند. افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت ارز دیجیتال و ایجاد سود برای سرمایه گذاران می شود. در این بین، خرید بعضی از ارزها ریسک کمتری دارد. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از ارزهای دیجیتالی هستند که در این سال ها ارزش خود را به ما ثابت کرده اند. سود حاصل از خرید این ارزها نسبت به سایرین محتمل تر است. با این حال، ارزهایی هم هستند ریسک بیشتری برای سرمایه گذاری در آن ها وجود دارد؛ اما ممکن است سودهای بیشتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته باشند. 

ارزهایی مانند شیبا (SHIB)، مانا (MANA)، هولو (HOT) و... از این قبیل هستند. این ارزها ممکن است بتوانند چند برابر بیت کوین و اتریوم به شما سود بدهند. با این حال باید در هنگام خرید آن ها دقت داشته باشید و ریسک سرمایه گذاری در آن ها را بسنجید.

 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی آنلاین ارز دیجیتال 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال یک فضای امن و سریع برای خرید و فروش رمز ارزها است. در این صرافی ها شما می توانید با پرداخت مبلغی مشخص، به اندازه معادل آن کوین و توکن دیجیتال دریافت کنید. برای خرید یک کوین یا توکن حتما لازم نیست که هزینه زیادی را بپردازید. مثلا اگر می خواهید بیت کوین داشته باشید، می توانید 0.001 بیت کوین را بخرید و خرید 1 واحد کامل بیت کوین الزامی نیست. صرافی های مختلف ارز دیجیتال، لیست خود را با ارزهای مختلفی تشکیل می دهند. لیست ارزی صرافی ها با هم فرق می کند و هر کدام از آن ها ارزهای دیجیتال مختلفی را برای خرید و فروش لیست می کنند. 

اگر می خواهید چند ارز دیجیتال مختلف بخرید و سبد متنوعی داشته باشید، باید صرافی را انتخاب کنید که تنوع ارزی آن نسبت به سایرین بیشتر باشد. البته خرید هر کدام از این ارزهای دیجیتال از شما کارمزدی کم خواهد کرد. بر این اساس صرافی ارز دیجیتالی که کارمزد کمتری از شما بگیرد در اولویت است. 

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی

خرید ارز دیجیتال از صرافی چگونه است؟

اگر می خواهید که از یک صرافی معتبر ارز دیجیتال بخرید، باید در اولین مرحله، سرعت و امنیت آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر یک صرافی بتواند به شما امکان معامله ارز دیجیتال با سرعت و امنیت بالا را بدهد و خیال شما را از راحتی فعالیتتان آسوده کند، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین بیت ایمن، یک روش ساده، سریع و پر سرعت خرید ارز دیجیتال است. این صرافی تنوع ارزی بالایی دارد و معاملات آن تا تاریخ 6/22 بدون کارمزد انجام می شوند. اگر تا این موعد در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید، این صرافی به عنوان خوش آمد گویی، به شما 100000 شیبا هدیه می دهد! این هدایا بدون قرعه کشی به تمامی ثبت نام کنندگان تعلق می گیرد. همچنین کسانی که با کد معرف خود، افراد دیگری را ثبت نام کنند، از این جایزه بهرمند خواهند شد. 

برای آغاز خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن، به سایت این صرافی رجوع کنید. در صفحه اصلی روی دکمه زرد رنگ ثبت نام بزنید تا صفحه مربوطه برای شما باز شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و کدهای ارسال شده در ایمیل و پیامک را در کادرهای متناظر قرار دهید. اکنون ثبت نام شما انجام شده است و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. در منوی سمت راست حساب شخصیتان، با انتخاب گزینه اطلاعات کاربری وارد صفحه جدیدی می شوید. در این صفحه اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید تا هدایای صرافی بیت ایمن برای شما واریز شوند. اکنون می توانید با مراجعه به بخش کیف پول و انتخاب کوین یا توکن مورد نظرتان، خرید و فروش بدون ارز دیجیتال را بدون پرداخت کارمزد و در سریع ترین زمان انجام دهید.