۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

جزئیات دیدار 4 ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوى تعدادى از نمایندگان مجلس با وزیر کشور خبر داد و گفت: وزیر کشور پس از استماع سخنان نمایندگان دستورات لازم را براى بررسى درخواست‌ها و مسائل مطرح شده صادر کرد.
کد خبر : ۵۷۰۷۰۵

محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوى بیش از ٢٠ نماینده مجلس با وزیر کشور در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر محترم کشور  تعامل فى مابین قوه مجریه و مقننه براى حل مشکلات مردم باید در بالاترین سطح قرار بگیرد.

جزئیات دیدار 4 ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس

وى در ادامه افزود: بحث و تبادل نظر با نمایندگان محترم مجلس شوراى اسلامى در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه‌هاى انتخابیه مورد تاکید وزیر محترم کشور است بطورى که ایشان شخصاً در  جلسات متعددى با نمایندگان به بررسى مسائل شهرستانها و استانها مى پردازند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: باتوجه به تاکیداتى که وزیر محترم کشور در جلسات عصر دیروز با نمایندگان محترم مجلس شوراى اسلامى داشتند هر چقدر وفاق و اتفاق نظر و همبستگی میان مسئولان وجود داشته باشد هم باعث حل مشکلات در کم ترین زمان ممکن و هم باعث افزایش اعتماد عمومى مردم به دولت و نظام خواهد شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور در ملاقات ٤ ساعته خود با نمایندگان مجلس شوراى اسلامى که از ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٢:٣٠ به طول انجامید بر ایجاد وحدت نظر مسئولان در استان، شناسایى دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتى مردم، رونق فعالیت‌هاى اقتصادى و کاهش بروکراسى ادارى در سازمان‌هاى تابعه وزارت کشور تاکید و دستورات لازم را به هر یک از معاونت‌هاى مربوطه جهت بررسى و حل مسائل مطرح شده صادر کرد.

وى خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور همچنین در عصر روز گذشته با تعدادى از مجامع استانى نمایندگان محترم مجلس شوراى اسلامى دیدار و گفتگو کرد.