۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

مشکل کمبود برق مسکن مهر پردیس به زودی رفع می‌شود

مشکل کمبود برق مسکن مهر پردیس به زودی رفع می‌شود
مسئولان دو شرکت برق منطقه ای تهران و عمران شهر جدید پردیس در خصوص توسعه زیرساخت های انتقال و توزیع برق برای رفع مشکل کمبود برق برخی فازهای پردیس به تفاهم رسیدند.
کد خبر : ۵۷۰۵۳۳

به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ هم‌زمان با رشد تصاعدی جمعیت در فازهای مسکن مهر پردیس که باعث شده این شهر رتبه اول نرخ رشد جمعیت در کشور را صاحب باشد، تأمین تمامی زیرساخت‌های آب، برق و گاز یکی از اولویت‌های جدی شرکت عمران می‌باشد که با دعوت از مدیران عالی رتبه دستگاه‌های خدمات‌رسان، مشکلات یکی پس از دیگری در حال پیگیری است.

با توجه به این‌که بخش عمده واحدهای مسکن مهر در پردیس تحویل مالکان شده و در سال جاری نیز حجم انبوهی از واحدهای باقیمانده در مرحله تحویل قرار دارد، تأمین برق مورد نیاز شهروندان یکی از مسائل جدی است تا در آینده نیز مشکلی بابت افزایش مصرف برق شهری به تبع آن، قطعی احتمالی وجود نداشته باشد.

با توجه به پیگیری‌های مستمر شرکت عمران بابت تأمین زیرساخت‌ها، صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰، با حضور معاون بهره‌برداری و مدیران برق منطقه‌ای استان تهران، معاون توزیع برق تهران و رئیس اداره برق پردیس در محل شرکت عمران، دغدغه‌های این شرکت بابت تأمین برق، مورد پیگیری قرار گرفت.

به منظور حل تأمین برق فاز ۸، مقرر شد شرکت برق منطقه‌ای نسبت به صورت جلسه تحویل زمین جهت احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت اقدام نماید و در بخشی از همین زمین در فاز ۸ که آماده‌سازی آن به اتمام رسیده، به زودی پست موقت برق ۶۳ کیلو ولت احداث شود تا در کوتاه مدت نیز مشکلی بابت تأمین برق وجود نداشته باشد.

در خصوص حل مشکل نوسانات برق فاز ۱۱ نیز قرار شد سریعاً جهت افزایش ظرفیت پست برق بلوار صیاد شیرازی اقدام شود و برق نواحی هم نسبت به اجرای خط انتقال و افزایش ظرفیت از دو مسیر اقدام نماید.

همچنین با قول مساعد شرکت برق پردیس، مقرر شد اکیپ‌های نصب کنتور برق متقاضیان مسکن مهر افزایش یابد تا با توجه به روند تحویل روزانه حدود ۲۰۰ واحد مسکن، مشکلی بابت تحویل کنتورها وجود نداشته باشد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز