۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲

ادامه سریال غرقی در دریای مازندران

ادامه سریال غرقی در دریای مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه مازندرانی‌ها درصدر غرق‌شدگان هستند، گفت: شمار غرقی در دریای مازندران به ۵۵ تن رسید.
کد خبر : ۵۷۰۳۹۸

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از ۱۵ خرداد ماه امسال تاکنون ۵۵ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۳۰ تن آنها بین ساعت کاری و ۲۵ تن نیز در خارج از ساعات کاری ناجیان در دریا غرق شدند.

وی افزود: از تعداد کل غرق‌شدگان ۴۹ تن مرد و۶ تن خانم هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه شمار نجات‌یافتگان طی بیش از ۹۰ روز گذشته در دریای مازندران به ۵۲۰ نجات یافته رسید، افزود: از این تعداد ۴۱۳ نفر آقا و ۱۱۷ نفر خانم هستند که از این تعداد ۳۴ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

کریمیان با تاکید بر اینکه درحال حاضر ناجیان غریق در ساحل مازندران حضور دارند و هشدارهای لازم را به مردم می‌دهند، خاطرنشان کرد: باوجود هشدارها و تذکرها، مردم گوش شنوا ندارند و با ناجیان غریق درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پایان هفته گذشته پسر ۱۵ ساله ساروی در دریای مازندران غرق شدند، اضافه کرد: پیکر این جوان بعد از سه روز در دریای مازندران پیدا شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه مازندرانی‌ها در صدر غرق‌شدگان دریای مازندران هستند، تصریح کرد: حقوق ماه‌های خرداد و تیر ناجیان غریق پرداخت شد و پیگیر بقیه مطالبات ناجیان غریق هستیم‌.

کریمیان در پایان گفت: همچنین اگر مردم قصد حضور در ساحل را داشته باشند منجیان و قایق‌رانان از حضور جلوگیری می‌کنند.