۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

کرونای شدید ایرج راد با وجود تزریق ۲ دوز واکسن

یک بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: متاسفانه معضل اصلی بچه‌های تئاتر در طی این مدت دو ساله شیوع کرونا عدم فعالیت به دلیل شرایط موجود است و در پی این بیکاری درآمدی هم برای این قشر باقی نمی‌ماند به همین خاطر تئاتری‌ها با وضعیت بد معیشتی روبرو شده‌اند.
کد خبر : ۵۷۰۳۶۹

ایرج راد در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت این روزهای خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: من دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بودم و علی رغم اینکه بسیار رعایت می‌کردم و مراقب بودم تا به این ویروس مبتلا نشوم، اما در نهایت به شکل شدیدی به این ویروس مبتلا شدم و نمی‌دانم شاید تزریق دو دوز واکسن باعث شد تا کارم به بستری شدن در بیمارستان نکشد.

کرونای شدید ایرج راد با وجود تزریق ۲ دوز واکسن

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین راستا بیان کرد: این روز‌ها خیلی بهترم و فقط با ضعف ناشی از عوارض این ویروس دست و پنجه نرم میکنم، بیست روزی از ابتدای ابتلای من به این بیماری می‌گذرد و حالم خیلی بهتر است. در بیمارستان بستری نشدم، اما روزانه برای تزریق دارو به بیمارستان مراجعه میکردم و در رفت و آمد بودم.

وی پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در طی مدت دو ساله شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: من در مدت دو ساله ورود کرونا به جهان بسیار رعایت می‌کردم و حضور در هیچ اثری را نپذیرفتم و تا بهبود این شرایط کاری نمی‌کنم تا ببینم اوضاع چگونه پیش می‌رود.

راد در همین راستا تاکید کرد: در این مدت بسیار پیشنهاد کار داشتم هم از سینما و هم از تلویزیون، اما برای جلوگیری از شیوع این ویروس هیچ کدام را قبول نکردم و در خانه ماندم، اما در نهایت با این وضعیت روبرو شدم.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پیرامون وضعیت این روز‌های تئاتر بیان کرد: متاسفانه معضل اصلی بچه‌های تئاتر در طی این مدت دو ساله شیوع کرونا عدم فعالیت به دلیل شرایط موجود است و در پی این بیکاری درآمدی هم برای این قشر باقی نمی‌ماند به همین خاطر تئاتری‌ها با وضعیت بد معیشتی روبرو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شروع واکسیناسیون هنرمندان اوضاع برای این قشر بهتر شودو ببینیم که چه زمانی اهالی عرصه نمایش می‌توانند دوباره به صحنه باز گردند.