۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

رضا صادقی مهاجرت می‌کند؟

رضا صادقی مهاجرت می‌کند؟
در سال‌های اخیر با بالا گرفتن مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوانندگان و موزیسین‌های زیادی کشور را ترک کرده‌اند. همیشه هم شایعاتی درباره احتمال مهاجرت رضا صادقی مطرح بوده است.
کد خبر : ۵۶۹۸۹۰

رضا صادقی خواننده مشهور پاپ استوری در اینستاگرام منتشر کرده که احتمال مهاجرت او را تقویت می‌کند.

صادقی در این استوری نوشته است: «از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط… به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن “از تو بعیده”، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می‌کارم و با خودم میبرمش…»

او پیشتر نیز اظهار نظر‌های مشابه داشته است و به نظرمی رسد تمایل به رفتن از ایران دارد.

او در ماجرای جنجال طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی که در دستور کار مجلس است گفته بود: "اونی که با طرح صیانت موافق هست، اعتقادشه و باید بهش احترام گذاشت، یاد بگیریم که مخالف ما الزاما دشمن ما نیست، فقط هم عقیده نیستیم. "

ظاهرا انتقادات تند و تیزی از این موضع صادقی صورت گرفت که نهایتا او یکی از حملات به خود را منتشر کرد و نوشت: «این توهین و امثال این، فقط بخاطر اینه که تحمل عقاید هم رو نداریم… به نظرتون این‌ها دلایل خوبی نیست واسه رفتن؟»

در سال‌های اخیر با بالا گرفتن مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوانندگان و موزیسین‌های زیادی کشور را ترک کرده‌اند. همیشه هم شایعاتی درباره احتمال مهاجرت رضا صادقی مطرح بوده است. اما به نظر می‌رسد این بار ماجرا جدی است.

رضا صادقی، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ و اهل میناب در استان هرمزگان است. او تاکنون آلبوم‌های زیادی منتشر کرده که می‌توان به "وایسا دنیا"، "یکی بود یکی نبود"، "همین"، "فقط گوش کن"، "زندگی کن"، "دیگه مشکی نمی‌پوشم" و... اشاره کرد.