۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
سردار لطفی خبر داد.

فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا به قیمت ۱۳ میلیون تومان!

فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا به قیمت ۱۳ میلیون تومان!
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری متهمی خبر داد که به جای واکسن کرونا آب مقطر به بیماران تزریق می‌کرد.
کد خبر : ۵۶۹۴۸۶

علیرضا لطفی رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: بدنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر بنام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است که بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سردار لطفی تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برند‌های مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی افزود: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویال‌ها را نیز به چاپخانه سفارش داده ام.

رئیس پلیس اگاهی تهران گفت: با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات پلیسی در جهت دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌ها توسط کاراگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز