۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

نگرانی شدید پرسپولیسی‌ها در آستانه دیدار با استقلال

نگرانی شدید پرسپولیسی‌ها در آستانه دیدار با استقلال
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: مربی تیم فوتبال پرسپولیس از همکاری نکردن تاجیکستانی‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: امیدوارم در آستانه دیدار با استقلال این کشور شاهد همکاری بیشتری باشیم.
کد خبر : ۵۶۹۴۱۵

سرخپوشان پایتخت روز ۲۳ شهریور باید در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بروند.

باشگاه پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل‌محمدی، نماینده‌ای به شهر دوشنبه فرستاد تا مامور سنجش شرایط میزبانی، بازدید از زمین اصلی و تمرینی، هتل محل اقامت و... قبل از سفر قرمزپوشان به کشور تاجیکستان باشد.

محمد عسگری، دستیار گل‌محمدی که در شهر دوشنبه مستقر شده، در این مورد گفت: مردم تاجیکستان، همزبان و مهربان هستند و با کشورمان، نزدیکی فرهنگی دارند. این مسائل می‌تواند سفر پرسپولیس به شهر دوشنبه را تسهیل کند اما شرایط بازی نگران کننده به نظر می‌رسد.

این مربی ادامه داد: از زمان ورودم به شهر دوشنبه، تلاش زیادی کردم تا وارد زمین اصلی برگزاری بازی شوم و به بررسی شرایط ورزشگاه بپردازم اما هنوز موفق به این کار نشده‌ام. حتی زمینی که قرار است برای تمرینات پرسپولیس اختصاص داده شود را ندیده‌ام. با اینکه باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال ایران برای ایجاد هماهنگی سفر من به تاجیکستان و بررسی شرایط میزبانی حریف، نامه‌نگاری کرده اما همکاری زیادی دیده نمی‌شود. این موضوعی است که می‌تواند ما را نگران کند.

عسگری افزود: هتلی که از سوی باشگاه برای اقامت پرسپولیس رزرو شده، هتل قابل قبولی است ولی تا به حال، فقط موضوع هتل مرا امیدوار کرده و در باقی مسائل از جمله بازدید از اماکن تمرینی، زمین بازی و همکاری در جهت بررسی شرایط دیدار با استقلال تاجیکستان با مشکلاتی مواجه هستیم. البته سفارت ایران در دوشنبه، تلاش‌هایی داشته ولی فضای همکاری کامل برای به دست آوردن اطلاعاتی که نیاز داریم، شکل نگرفته است. من در شهر دوشنبه منتظر هستم که شرایط فعلی دچار تغییر شود و با همکاری بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارکان مدیریتی تیم رقیب و فدراسیون تاجیکستان مواجه شویم.